Conversation Analytics
Geavanceerde analyses, intuïtief platform
Blijf te allen tijde op de hoogte van klantgesprekken. Ontdek wat je moet weten om de klantervaring te verbeteren en de bedrijfsvoering te optimaliseren met intuïtieve dashboards en gegevensvisualisaties, geavanceerde zoekmogelijkheden en kant-en-klare modellen. Met ROCX’R Conversation Analytics kun je de kracht van AI benutten ten behoeve van jouw klanten en jouw bedrijf.
Begrijp gesprekken echt
Zoek binnenin jouw gesprekken, begrijp wanneer klanten contact met je opnemen en waarover ze contact met je opnemen, en blijf op de hoogte van de kwaliteit en efficiëntie van jouw operaties.
Leer de mening van de klant kennen
Krijg een volledig en betrouwbaar beeld van de meningvan jouw klanten door informatie uit geschreven en gesproken gegevens, feedbackgegevens van jouw bestaande systemen en contextuele gegevens van externe bronnen samen te voegen.
Ontdek verbeteringsgebieden
Toegang tot direct bruikbare dashboards voor onmiddellijk inzicht in jouw gegevens. Monitor verkeer en redenen voor contact om problemen te detecteren en kansen voor verbetering bloot te leggen.
Toegang tot real-time insights
Toegang tot realtime visuele inzichten in de behoeften van jouw klanten en onderliggende vragen en stel prioriteiten voor acties effectief vast. Gebruik onze modellen of bouw en train jouw eigen modellen.
Blijf de controle houden over jouw klanten
Maak je eigen AI-modellen
Blijf de controle houden over de redenen waarom klanten contact met je opnemen. Voeg de onderwerpen toe waarin je geïnteresseerd bent, configureer jouw modellen met behulp van onze stapsgewijze handleiding en ontvang bruikbare inzichten om je te helpen jouw zakelijke doelen te bereiken.
Verbeter kwaliteitsmanagement
Begin betere gesprekken te voeren met klanten met kwaliteitsbeheeranalyse. Ondersteun de prestaties van jouw contactcenter door te begrijpen wat goed gaat en wat verbeterd kan worden, van het volgen van protocollen tot het tonen van empathie.
Vind conversation topics
Krijg inzicht in herhalend verkeer
Vind gespreksonderwerpen die verantwoordelijk zijn voor hoge verkeersvolumes en herhaald verkeer op basis van jouw unieke labels en categorieën. Ontdek waarom klanten herhaaldelijk contact met je opnemen, zodat je gesprekken efficiënt kunt beheren en inhoud en diensten kunt verbeteren.
Ondersteun jouw contactcenter
Help jouw contactcenter om uitstekende ervaringen te leveren. Coach hen bij het herkennen van kansen om een stapje extra te zetten en introduceer best practices voor gesprekstechnieken op basis van echte inzichten. Ontdek of de veranderingen vruchten afwerpen door het verkeer in de loop van de tijd te monitoren.
Prioriteer kwaliteitsverbeteringen
Analyseer welke onderwerpen vaak samen worden genoemd en detecteer onderliggende patronen in jouw gesprekken. Bepaal kansen voor het verbeteren van jouw gesprekken met klanten per onderwerp. Prioriteer kwaliteitsverbeteringen eenvoudig met duidelijke, kleurgecodeerde inzichten.