Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Conversation Analytics

Download brochure

Geavanceerde analyses, intuïtief platform

Blijf te allen tijde op de hoogte van klantgesprekken. Ontdek wat je moet weten om de klantervaring te verbeteren en de bedrijfsvoering te optimaliseren met intuïtieve dashboards en gegevensvisualisaties, geavanceerde zoekmogelijkheden en kant-en-klare modellen. Met ROCX’R Conversation Analytics kun je de kracht van AI benutten ten behoeve van jouw klanten en jouw bedrijf.

Begrijp gesprekken echt

Zoek binnenin jouw gesprekken, begrijp wanneer klanten contact met je opnemen en waarover ze contact met je opnemen, en blijf op de hoogte van de kwaliteit en efficiëntie van jouw operaties.

Leer de mening van de klant kennen

Krijg een volledig en betrouwbaar beeld van de meningvan jouw klanten door informatie uit geschreven en gesproken gegevens, feedbackgegevens van jouw bestaande systemen en contextuele gegevens van externe bronnen samen te voegen.

Ontdek verbeteringsgebieden

Toegang tot direct bruikbare dashboards voor onmiddellijk inzicht in jouw gegevens. Monitor verkeer en redenen voor contact om problemen te detecteren en kansen voor verbetering bloot te leggen.

Download brochure: Conversational Analytics

Ontdek hoe je waardevolle inzichten uit alle klantgesprekken haalt, die je direct kunt inzetten om de klantreis te verbeteren, processen te versoepelen en kosten te verminderen

Download

Download brochure

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Toegang tot real-time insights

Toegang tot realtime visuele inzichten in de behoeften van jouw klanten en onderliggende vragen en stel prioriteiten voor acties effectief vast. Gebruik onze modellen of bouw en train jouw eigen modellen.

Blijf de controle houden over jouw klanten

Maak je eigen AI-modellen

Blijf de controle houden over de redenen waarom klanten contact met je opnemen. Voeg de onderwerpen toe waarin je geïnteresseerd bent, configureer jouw modellen met behulp van onze stapsgewijze handleiding en ontvang bruikbare inzichten om je te helpen jouw zakelijke doelen te bereiken.

Verbeter kwaliteitsmanagement

Begin betere gesprekken te voeren met klanten met kwaliteitsbeheeranalyse. Ondersteun de prestaties van jouw contactcenter door te begrijpen wat goed gaat en wat verbeterd kan worden, van het volgen van protocollen tot het tonen van empathie.

Vind conversation topics

Krijg inzicht in herhalend verkeer

Vind gespreksonderwerpen die verantwoordelijk zijn voor hoge verkeersvolumes en herhaald verkeer op basis van jouw unieke labels en categorieën. Ontdek waarom klanten herhaaldelijk contact met je opnemen, zodat je gesprekken efficiënt kunt beheren en inhoud en diensten kunt verbeteren.

Ondersteun jouw contactcenter

Help jouw contactcenter om uitstekende ervaringen te leveren. Coach hen bij het herkennen van kansen om een stapje extra te zetten en introduceer best practices voor gesprekstechnieken op basis van echte inzichten. Ontdek of de veranderingen vruchten afwerpen door het verkeer in de loop van de tijd te monitoren.

Vind conversation topics

Krijg inzicht in herhalend verkeer

Vind gespreksonderwerpen die verantwoordelijk zijn voor hoge verkeersvolumes en herhaald verkeer op basis van jouw unieke labels en categorieën. Ontdek waarom klanten herhaaldelijk contact met je opnemen, zodat je gesprekken efficiënt kunt beheren en inhoud en diensten kunt verbeteren.

Ondersteun jouw contactcenter

Help jouw contactcenter om uitstekende ervaringen te leveren. Coach hen bij het herkennen van kansen om een stapje extra te zetten en introduceer best practices voor gesprekstechnieken op basis van echte inzichten. Ontdek of de veranderingen vruchten afwerpen door het verkeer in de loop van de tijd te monitoren.

PII Masking – Maskeer persoonsgegevens

Onze software omvat PII-maskering om persoonlijke gegevens te beschermen, waarbij de veiligheid wordt gewaarborgd zonder de bruikbaarheid voor analyse en ontwikkeling in gevaar te brengen. Deze techniek verbergt identificeerbare informatie door deze te wijzigen of te vervangen, waardoor de gegevensbeveiliging zelfs in het geval van een inbreuk behouden blijft. Het zorgt ervoor dat persoonlijke details, zoals namen of IP-adressen, worden omgezet in een niet-traceerbaar formaat, waarbij de integriteit en structurele eigenschappen van de gegevens voor interne processen behouden blijven. Dit garandeert zowel privacy als functionaliteit. Meer informatie vind je in de brochure.

Klaar om de volgende stappen te zetten om CX te verbeteren?

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.