Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Begrijp, reduceer en optimaliseer klantgesprekken

07-01-2024

Hoe Conversation Analytics helpt om contactcentra beter en slimmer te laten werken

Contactcentra staan voor aanzienlijke uitdagingen, van stijgende kosten tot personeelstekorten. Het overwinnen van deze uitdagingen begint met het verminderen van het verkeer naar je contactcentrum. Dit e-book bespreekt hoe Conversation Analytics contactcentra voorziet van de inzichten die ze nodig hebben om hun operaties te optimaliseren. Simpelweg door conversatiegegevens te analyseren, van telefoongesprekken tot WhatsApp-berichten, en actiegerichte inzichten te genereren.

Leer hoe Conversation Analytics:

  • de onderliggende redenen voor herhaalverkeer en nutteloze oproepen detecteert
  • pijnpunten en kansen voor commerciële groei identificeert
  • werknemersprestaties stimuleert met inzichten uit Kwaliteitsmanagement

Download het e-book over Conversational Analytics

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Neem contact op

Eric Mathura
Sales Executive

eric.mathura@marketresponse.nl

+31 6 53 64 05 14

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.