Focus Software (FOCUS)
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Elk telefoongesprek, WhatsApp-bericht en elke e-mail en chat levert waardevolle informatie op. Zijn klanten tevreden, lopen ze vast in het bestelproces, vinden ze de communicatie onduidelijk? Cruciale informatie waar je mee aan de slag wilt. En moet.
Klantgesprekken zijn onmisbare input om klantbeleving en processen continu te verbeteren. ROCX’R Conversation Analytics brengt de klantsignalen uit verschillende kanalen samen en maakt die inzichtelijk en ‘actionable’. Je kunt direct aan de slag.
Dit intuïtieve CX-platform stelt je in staat om vroegtijdig trends te signaleren, blokkades weg te nemen en de klant beter van dienst te zijn. Je ontdekt wanneer én waarom klanten contact opnemen, kunt pijnpunten wegnemen, waardoor de druk op het contactcenter afneemt. Dat leidt tot meer klanttevredenheid, minder klantverloop, meer efficiency en minder kosten.
Weet altijd wat er speelt bij klanten. Gebruik die inzichten om de klantbeleving te blijven verbeteren en processen te optimaliseren. ROCX’R Conversation Analytics heeft de intuïtieve dashboards, direct inzetbare modellen en brengt data in beeld. Maak gebruik van het gebruiksvriendelijke data en de kracht van AI om je klanten en business vooruit te helpen.
Weet wat er speelt bij klanten en haal de blokkades en pijnpunten weg. Verzamel en verrijk data om ook aan toekomstige klantwensen te kunnen voldoen. Benut de inzichten om loyaliteit te versterken en omzet te verhogen.
Waarom nemen klanten steeds contact op met je servicecenter? Volg en verbeter de klantcommunicatie om processen te optimaliseren en onnodige telefoontjes, mailtjes en chats te vermijden.
Dankzij ROCX’R Conversation Analytics kun je de kwaliteit en prestaties van het klantcontactcenter verbeteren. Dat is goed voor de klanten én voor je medewerkers. Die werken zo aanzienlijk efficiënter en prettiger.
"*" geeft vereiste velden aan
Eric Mathura
Senior Account Executive