Focus Software (FOCUS)
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Klanten willen een soepele, prettige en bevredigende ervaring als ze contact hebben met jouw organisatie. Daar kun je alleen voor zorgen als je precies weet wat ze meemaken in de hele klantreis. Dan pas kun je onduidelijkheden en pijnpunten wegnemen en inspelen op specifieke en persoonlijke wensen en behoeften.
Met ROCX’R Customer Journey Analytics heb je de klantervaring tijdens de totale klantrelatie gedetailleerd in beeld. Je hebt realtime inzicht in de ervaring van klanten en ziet direct de obstakels en verbeterpunten. Je kunt die inzichten bovendien eenvoudig via aansprekende dashboards met de organisatie delen om CX-initiatieven af te stemmen en samen te werken op CX-projecten. Dat stimuleert de klantfocus in de organisatie als geheel.
Customer Journey Analytics is een zeer gebruiksvriendelijk platform, waarin je de gehele klantrelatie en de afzonderlijke fases kunt monitoren en verbeteren, op elk contactpunt. Data wordt automatisch geanalyseerd en verrijkt en dankzij de CX-inzichten kun je de klantreizen optimaliseren. Bovendien zie je direct wat de impact is van je aanpassingen, op de klantreis en op de resultaten.
Het platform is ontwikkeld op Microsoft Azure en integreert naadloos met onder meer de CRM- en DMP-applicaties van Microsoft. Customer Journey Analytics biedt daarbij standaard BI-templates om de klantreizen te visualiseren.
De algoritmes identificeren automatisch de CX-componenten in je data. Je ontdekt wie waarom contact opneemt en exact waar dat in de klantreis dat gebeurt. Zo bouw je moeiteloos een compleet beeld op van de totale klantreis op alle relevante klantcontactpunten.
Als je de klantreis volledig in beeld hebt en begrijpt, kun je verbeteringen doorvoeren waar die het hardste nodig zijn. Je ziet vervolgens – in realtime – wat de impact is van die verbeteringen op de klantreis en op de resultaten.
Verbeter de klantreis en maak deze persoonlijk. Volg nauwgezet de stappen die de klant zet, ontdek waar blokkades, bedenkingen of onduidelijkheden zitten en neem actie die aansluit bij de wensen en behoeften van de klant. Zo realiseer je voor elke klant een geslaagde klantreis.
"*" geeft vereiste velden aan
Eric Mathura
Senior Account Executive