Software kwantitatief marktonderzoek
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Organiseer je eigen online marktonderzoeken
Eén online omgeving waar je je eigen marktonderzoeken en tevredenheidsonderzoeken kunt opzetten, organiseren en uitvoeren. Maak gebruik van onze slimme online tools én onze expertise om de markt te volgen, de klantbeleving te onderzoeken en medewerkers te bevragen.
Volg trends, ontdek behoeften, krijg feedback
In de Survey portals van Marketresponse vind je alles wat je nodig hebt om goed en gericht kwantitatief marktonderzoek te doen. En meer. Het slimme online onderzoeksplatform blijft zich namelijk ontwikkelen en wordt steeds beter en uitgebreider. De Survey portal is de basis voor jouw organisatie om meer inzicht te krijgen in de behoeften van de markt, trends en ontwikkelingen te volgen en direct feedback te krijgen van klanten en medewerkers.
Met dit online platform voor eigen marktonderzoek heb je alle mogelijkheden en vrijheid om enquêtes en onderzoeken in te zetten om specifieke processen of algemene bevindingen te volgen. Dit DIY-platform biedt alle tools die daarvoor nodig zijn. Het team onderzoekers van MarketResponse is binnen handbereik voor advies en ondersteuning.
In de Survey portal van Marketresponse vind je alles wat je nodig hebt om goed en gericht kwantitatief marktonderzoek te doen.
Dit platform is de basis voor jouw organisatie om meer inzicht te krijgen in de behoeften van de markt, trends en ontwikkelingen te volgen en direct feedback te krijgen van klanten en medewerkers.
Het gebruiksvriendelijke DIY-platform biedt je alle tools. Het team onderzoekers van MarketResponse is binnen handbereik voor advies en ondersteuning.
Wil je meer weten over alle mogelijkheden en het gemak van de Survey portals?
Neem contact op met Wolter Kloosterboer
wolter.kloosterboer@marketresponse.nl
06 20 61 86 14
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek