Tekst mining: 5 manieren hoe andere bedrijven dat inzetten
Breng CX-metingen in kaart en verbeter de klantrelaties met een CX framework
CX analytics: verbeter je klantinteractie met datagedreven inzichten
De Sleutel tot B2B-Succes: Customer journey mining
Underlined werkt samen met het VU AI-LAB
Een tevreden klant is een waardevollere klant: Het berekenen van het rendement op je CX-initiatieven
Luister je echt? Hoe Conversational Intelligence onthult wat jouw klanten willen en nodig hebben
De volgende stap in Customer eXperience Management (CXM): De toekomst van CXM, van digitale transformatie naar digitale conversatie
Het vinden van de juiste balans: Hoe gegevens te benutten om uw CX te optimaliseren en uw bedrijf te laten groeien
Next-level Journey Orchestration met bol.com
De Student Journey Cockpit voor Hogeschool Utrecht: de optimale ervaring met impact
Het verbeteren van de CX en het verbinden van acties met bedrijfswaarden voor a.s.r.