Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Persbericht: MarketResponse en BBP Media gaan samen in zee

29-09-2015

Uitreiking award Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland tijdens CustomerFirst gala

Leusden, 30 september 2015 – MarketResponse gaat een samenwerking aan met uitgever BBP Media om de bewustwording rondom klantgerichtheid te vergroten. Sinds 2007 maakt onderzoeksbureau MarketResponse ieder jaar in september het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend. Vanaf 2015 meet MarketResponse de klantvriendelijkheid het gehele jaar. De winnaar van 2015 wordt daarom tijdens het CustomerFirst gala op 21 april 2016 bekend gemaakt.

Voorgaande jaren werd het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt op de vierde dinsdag van september. In 2015 wordt de klantvriendelijkheid continu gemeten, waardoor de winnaar pas in 2016 bekend is. Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2015 wordt bekend gemaakt tijdens het CustomerFirst gala op 21 april 2016.

Gerrit Piksen, manager customer intelligence bij MarketResponse: “Tot nu toe werd het onderzoek naar de klantvriendelijkheid van bedrijven in de eerste helft van het jaar uitgevoerd. Maar dan kan er de rest van het jaar nog veel gebeuren dat de klantvriendelijkheid beïnvloedt. Daarom meten we nu het gehele jaar. Om het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland te worden moet je de lat continu hoog leggen.”

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2015 krijgt ook een groter podium door de samenwerking met BBP Media. Piksen: “Winnaars krijgen letterlijk een groter podium, want de uitreiking vindt plaats tijdens het CustomerFirst gala in TivoliVredenburg. Maar ook figuurlijk, want BBP Media bereikt met haar titels een grote doelgroep, die kunnen leren van de winnaars.”

Klantgerichtheid verbeteren

Paul Petermeijer, algemeen directeur van BBP Media: “Wij bieden relevante vakinformatie aan professionals in de marketingsector, e-commerce en customer contact centers. De samenwerking met MarketResponse op het gebied van klantvriendelijkheid is dan ook een logische keuze. Het onderzoek naar klantvriendelijkheid is content waarmee wij onze lezers helpen hun performance te verbeteren. Daarnaast is de prijs een mooie aanvulling aan ons CustomerFirst gala. Naast vakprijzen van de NCCA worden daar nu ook consumentenprijzen uitgereikt.”

De maanden in aanloop naar de bekendmaking vakltn het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2015 zullen MarketResponse en BBP Media gebruiken om de bewustwording rondom klantgerichtheid nog verder te vergroten. Zowel door kleinschalige bijeenkomsten als door content in verschillende uitgaven van BBP Media. Piksen: “We merken dat organisaties worstelen met de koppeling tussen meten en implementeren. Daar gaan wij ze mee helpen, zodat de tevredenheid verbetert en een hogere omzet wordt gerealiseerd door middel van klantvriendelijkheid.”

Over het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een initiatief van onderzoekbureau MarketResponse en Egbert Jan van Bel van Beeckestijn Business School naar aanleiding van het boek Kloteklanten. De verkiezing is een echte consumentenprijs, er komt geen enkele vakjury aan te pas. De winnaar wordt bepaald door een onderzoek onder consumenten. Er wordt gevraagd naar hun klantvriendelijke ervaringen in het afgelopen jaar. Het Klantvriendelijkste Bedrijf wordt sinds 2007 jaarlijks bekend gemaakt. Eerdere edities werden gewonnen door Jumbo (2x), Ikea, Landal GreenParks, DA Drogisten, Miss Etam, PLUS en ANWB.

Over NCCA

Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakt de kwaliteit van klantcontactcenters in Nederland meetbaar en inzichtelijk. Dit doet zij door jaarlijks de Nationale Contact Center Awards uit te reiken. NCCA wil het imago van de branche verbeteren, een bindende factor zijn in de branche en vooral tonen dat kwaliteit mag worden beloond.

Over MarketResponse

MarketResponse is een marktvindersbureau dat verder kijkt dan data. Echte kansen zie je pas door ook de context in te zetten. Dat doet MarketResponse voor vooraanstaande Nederlandse bedrijven in diverse branches. Gevestigd in Leusden, telt MarketResponse 50 vaste medewerkers die zich inzetten om gaten in de markt voor hun klanten te vinden.

Over BBP Media

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim tien jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.