Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

MarketResponse versterkt B2B-dienstverlening met deelname in bedrijfsdata-specialist

05-12-2019

MarketResponse International Group in Leusden neemt een belang van 50% in leadgeneratiespecialist RealTime Lead Group in Amsterdam. Met deze deelname kan onderzoeksbureau MarketResponse, de dienstverlening in het B2B-segment een krachtige impuls geven.

MarketResponse en de RealTime Lead Group werken al enkele jaren intensief samen. Dat heeft geresulteerd in de succesvolle MarketResponse LeadOptimizer, een zelflerende B2B-tool die op basis van data-analyse salesafdelingen voorziet van een permanente stroom steeds relevanter wordende businessleads. MarketResponse beschikte al over tools die gebaseerd zijn op geo-psychografische consumentendata tot op voordeurniveau, zoals het MarketResponse BSR-model. Deze profileringtechniek is nu ook beschikbaar voor bedrijven.

Uitbreiding data-gedreven consultancy

Met deze deelname krijgt MarketResponse nu ook toegang tot de 150 miljoen B2B-bedrijven in meer dan 130 landen waarover RealTime Lead Group beschikt, zegt Jorgen Botermans, directeur van MarketResponse. “Dat biedt veel mogelijkheden om onze op Nederlandse consumentendata gebaseerde portefeuille te verbreden naar een internationale B2B-dataportefeuille. De deelname past volledig in onze strategie om onze activiteiten op het gebied van data-gedreven consultancy sterk uit te breiden en te intensiveren”, aldus Botermans.

Verkennen mogelijkheden data-intelligentie

Directeur Rutger Vinke van RealTime Lead Group ziet in het partnership met MarketResponse de ideale mogelijkheid om wederzijdse kennis te bundelen, markten te combineren en nieuwe markten aan te boren, zowel nationaal als internationaal. “De ontwikkelingen in de markt bieden daartoe volop aanknopingspunten. Door het strategisch partnership met MarketResponse beschikken we nu over nog meer en specifiekere data-kennis en data-intelligentie én over mogelijkheden om deze kennis in de markt te benutten. Daar komt bij dat MarketResponse het verkennen van de mogelijkheden van data-intelligentie sterk stimuleert”, zegt Vinke.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.