Skip to content
Logo MarketResponse
MarketResponse
Data – Insights – Consultancy
  • voor wie
  • over ons
    • over ons
    • onze mensen
    • UmbrellaBrand Group
  • werken bij
  • contact
  • Expertises
    • Customer Experience (CX)
    • Employee Experience (EX)
    • Branding, positionering en communicatie
    • Strategie, design & innovatie
    • BSR Leefstijlsegmentatie
    • Data science
    • Downloads
  • Xceptionals
  • Actueel
    • Nieuws
    • Artikelen
    • Cases
  • Voor wie
  • Over ons
    • De mensen
    • UmbrellaBrand Group
  • Werken bij
  • Contact
  • Wonder

Medewerkersonderzoek: hoe waarborg je anonimiteit van deelnemers?

Het waarborgen van anonimiteit. Geen onderwerp binnen medewerkersonderzoek maakt de tongen zo los. Het roept vragen op bij leidinggevenden en HR-afdelingen en zorgt voor wantrouwen onder medewerkers. Wil je een representatief onderzoek naar Employee Experience (EX) in je organisatie? Dan zul je de anonimiteit van de deelnemers volledig moeten garanderen. Als dit lukt creëer je een veilige omgeving waar medewerkers zich vrij voelen om hun mening te geven over het werk.

Nikki van Nijhuis is als research consultant bij MarketResponse verantwoordelijk voor de uitvoer en begeleiding van EX-onderzoek. Ze geeft je komende weken in een reeks korte video’s over medewerkersonderzoek antwoord op de meestgestelde vragen tijdens haar werk.

Anonimiteit verzekerd

Ontdek Medewerkersonderzoek van MarketResponse

Marketresponse logo diap
BEKIJK OOK
  • BSR leefstijlsegmentatie
  • Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
  • Werken bij
  • Downloads
LEGAL
  • ISO certificering & Fair Data
  • Privacy Statement
  • Privacy Klantvriendelijkste Organisatie Noord NL
  • Cookiepolicy
  • Disclaimer & copyright
  • Algemene voorwaarden
CONTACT
Creative Valley
Stationsplein 32 | 3511 ED Utrecht
033 330 33 33
welkom@marketresponse.nl

VOLG ONS
Copyright © 2022 MarketResponse