Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

SAMR gaat verder als MarketResponse

14-01-2020

Onderzoeks- en adviesbureau SAMR gaat verder onder de naam MarketResponse. Vanaf 21 januari worden alle diensten op het gebied van data science, insights en fact-based consultancy weer aangeboden onder deze merknaam die al meer dan 35 jaar een begrip in de markt is.

SAMR ontstond vijf jaar geleden uit een fusie tussen SmartAgent en het toenmalige MarketResponse. Inmiddels is de fusieorganisatie succesvol getransformeerd van een klassiek marktonderzoeksbureau naar een zich steeds vernieuwend multidisciplinair en onafhankelijk adviesbureau.

Zelfonderzoek

Jorgen Botermans, algemeen directeur van MarketResponse over de naamsverandering: “In het kader van practice what you preach onderzoeken we ook onszelf. We zijn er trots op dat onze opdrachtgevers onze onderscheidende visie en aanpak waarderen en ons aanbevelen. Maar wat ook blijkt is dat de naam SAMR onvoldoende blijft hangen, terwijl de naam MarketResponse nog steeds bekend is. Wij helpen opdrachtgevers om fact-based gedurfde keuzes te maken. Dat brengen we nu zelf ook in de praktijk.”

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.