Wonder Insights versterkt kwalitatief onderzoek bij MarketResponse
Met de overname van het Amsterdamse boutique bureau Wonder Insights per 1 januari 2021 versterkt MarketResponse zijn positie op het gebied van multidisciplinaire data, insights en consultancy.
Wonder Insights is gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek op basis van gedragswetenschap en beschikt over een innovatieve en creatieve toolkit voor strategieontwikkeling. Deze specifieke expertise gaat het kwalitatief onderzoek bij MarketResponse verder versterken en verdiepen, zegt managing director Manon Holtkamp van MarketResponse.
Innovatieve methoden en technieken
“Data worden alleen maar relevanter en waardevoller in een snel digitaliserende wereld. We verheugen ons erop om met de inbreng van Wonder Insights onze klanten nog beter te ondersteunen bij hun strategische vraagstukken. Vanwege de innovatieve kwalitatieve onderzoeksmethoden en -technieken kunnen wij onze plannen voor strategie en designinnovaties snel verder uitrollen. Andersom profiteren de klanten van Wonder Insights van de expertise van MarketResponse op het gebied van kwantitatief onderzoek en data en de combinaties van kwalitatief en kwantitatief”, aldus Holtkamp.
Wonder by MarketResponse
Wonder Insights is volgens managing director Lotteke van Nimwegen verheugd onderdeel te zijn van de toekomst van MarketResponse. “We hebben er zin in om met onze expertise samen nog meer verandering en verwondering te creëren. Bovendien zijn we trots op onze positionering binnen MarketResponse: Wonder by MarketResponse“, aldus van Nimwegen.