In Dé Klantpodcast van BNR: “Een leukere prijs kan je eigenlijk niet winnen”

In Dé Klantpodcast van BNR: “Een leukere prijs kan je eigenlijk niet winnen”

Gouden regels ‘nakomen beloftes’ en ‘fouten toegeven’ zijn directe voorspellers van bedrijfsgroei

Gouden regels ‘nakomen beloftes’ en ‘fouten toegeven’ zijn directe voorspellers van bedrijfsgroei

EX = CX; tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring

EX = CX; tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020: de top 75

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020: de top 75

Hospitality is een serieus vak, maar het familiegevoel maakt het verschil voor klanten en medewerkers

Hospitality is een serieus vak, maar het familiegevoel maakt het verschil voor klanten en medewerkers

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

De 7 gouden regels van klantvriendelijkheid

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben