De Efteling Klantvriendelijkste Bedrijf van 2019

Onderzoek Rijksuniversiteit Groningen: klantvriendelijkheid heeft positief effect op retentie

Onderzoek Rijksuniversiteit Groningen: klantvriendelijkheid heeft positief effect op retentie

Download de whitepaper Xceptionals

Download de whitepaper Xceptionals

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”

Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

De 7 gouden regels van klantvriendelijkheid