EX = CX; tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring

EX = CX; tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring

Hospitality is een serieus vak, maar het familiegevoel maakt het verschil voor klanten en medewerkers

Hospitality is een serieus vak, maar het familiegevoel maakt het verschil voor klanten en medewerkers

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020: de top 75

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2020: de top 75

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

De 7 gouden regels van klantvriendelijkheid

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben

Customer Experience is éérst je basics in orde hebben