Haal het maximale uit je sales- en marketingdata
Wat is MDSaaS en waarom kunnen marketingorganisaties van nu niet zonder?
Sales- en marketingafdelingen verzamelen tegenwoordig bergen aan data. Alleen is de interpretatie en inzet ervan een probleem voor veel organisaties. Als je niet weet hoe je een solide data analyse doet van een grote dataset, dan is het onwaarschijnlijk dat je de juiste conclusies trekt.
Dat kan ernstige gevolgen hebben voor je sales- en marketingstrategie én je eigen reputatie intern. Wellicht richt je je op verkeerde groepen prospects, past de messaging van je laatste campagne totaal niet bij wat je prospects zoeken of sla je de plank zo mis dat je juist klanten wegjaagt
Daarom duiken we in deze whitepaper dieper in op een structurele oplossing voor dit probleem: MDSaaS – ofwel marketing data science as a service. We geven je 5 redenen om MDSaaS toe te passen in je marketingorganisatie:
✓ Klantsegmentatie en kanaaloptimalisatie
✓ Geavanceerde lead targeting & scoring en real-time interactie & analytics
✓ Deep learnings van historische campagnes
✓ Klantenloyaliteit versterken & predictive analytics
✓ Productenaanbevelingen en optimalisatie van marketingbudget
Vul het formulier in om de whitepaper over MDSaaS te downloaden.
Download de whitepaper
"*" geeft vereiste velden aan