Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Cendris Sluit 3-jarig contract met MarketResponse voor inzet MarketResponse panel

05-01-2016

Leusden, 4 januari 2016 – Bureau MarketResponse en Cendris (onderdeel van PostNL) hebben een driejarig contract gesloten. Cendris gaat de komende drie jaar gebruik maken van het panel van MarketResponse voor haar onderzoek op gebied van campagne-effectiviteit en klantinzicht. Onderdeel van dit contract is de overname van Consumeningen, het consumentenpanel van Cendris. Consumeningen wordt samengevoegd met het panel van MarketResponse: De Onderzoek Groep.

Verdubbeling De Onderzoek Groep

Door de samenvoeging met Consumeningen, wordt De Onderzoek Groep bijna verdubbeld. Jorgen Botermans, algemeen directeur van MarketResponse: “De Onderzoek Groep is uitgeroepen tot het beste onderzoekspanel van Nederland. Dit willen wij zo houden en daarom zijn wij continu bezig met het waarborgen van die kwaliteit. Alleen zo kunnen wij onze klanten een representatief panel garanderen. Met de toevoeging van Consumeningen houden wij o.a. de paneldruk, weging en de kosten per complete beheersbaar.”

Cendris zet MarketResponse panel in.

De overname is onderdeel van een driejarig contract dat MarketResponse en Cendris hebben getekend. MarketResponse verzorgt de komende drie jaar voor Cendris datacollectie in de gevallen waarbij behoefte is aan een landelijk representatief panel. Riens Koopman, director van Cendris Inzicht & Campagnes: “De overname is voor ons een bewuste keuze. Hierdoor kunnen wij ons focussen op onze core activiteiten op gebied van kennis gedreven campagnemanagement en zijn wij toch verzekerd van een kwalitatief hoogwaardig panel. De keuze voor MarketResponse is logisch, gezien hun jarenlange ervaring met dataverwerking en panelmanagement. Door de overname verbetert ook de kwaliteit van onze datacollectie voor onderzoek, doordat dit in een groter panel gebeurt.”