Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

De klant centraal stellen. Maar dan echt!

13-02-2023

Alles draait om customer experience, klantbeleving en klanttevredenheid. Als bedrijf en merk ben je erop gericht om je klanten steeds zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat is een mooi streven, maar hoe maak je het waar?

Dan moet je ten eerste weten wat je klanten willen. Vervolgens zul je continu moeten meten en monitoren wat de ervaringen en beleving van je klanten daadwerkelijk zijn. Sluiten die aan bij de klantverwachtingen? En dan moet je ook nog iets doen met die data en inzichten. Meten is leuk, maar ernaar handelen is iets anders.

Haal feedback op en ga aan de slag

Het begint allemaal bij het leren kennen van je klant. Waar is die naar op zoek, hoe wil hij of zij graag bediend worden? Vervolgens is de vraag of jouw manier van bedienen past bij die klantwens. Hoe kun je dat weten? Haal feedback op en ga daarmee aan de slag.

In de whitepaper ‘In 10 stappen van klantgericht naar klantgedreven’ laten we je zien hoe je je klant en de klantreis echt centraal kunt stellen.

  • Hoe zorg je voor echte bezieling voor de klant?
  • Hoe raak je in gesprek over én met de klant?
  • Welke ondersteuning hebben je medewerkers nodig?
  • Focus op cijfers en op de verhalen
  • Volg feedback op en ga op zoek naar de rode draad

Customer experience (CX), klantbeleving, klant centraal, customer engagement, klantloyaliteit. Allemaal mooie woorden, maar hoe ga je hier als organisatie doelgericht mee aan de slag?

Download de gratis whitepaper ‘In 10 stappen van klantgericht naar klantgedreven’.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Direct kennismaken?

Gerrit Piksen
Expert Customer Insights

gerrit.piksen@marketresponse.nl

+31 6 46 08 73 54