Monuta in gesprek met klanten, voor een nog perfectere uitvaart.
Geen zorgen over de uitvaart
Na het overlijden van een dierbare komt er veel op je af. In korte tijd moet er vanalles geregeld worden, terwijl je hoofd daar totaal niet naar staat. Monuta neemt deze zorg uit handen. Dat doen ze goed, maar dat willen ze wel zo houden.
Klantfeedback overzichtelijk in beeld
Monuta wil klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Klantfeedback is essentieel om de kwaliteit van de dienstverlening op peil te houden en te verbeteren. De vraag aan MarketResponse was om de klantfeedback overzichtelijk en duidelijk in beeld te brengen voor alle uitvaartverzorgers.
Direct toegang tot klantfeedback
Om echt aan de slag te gaan met klantfeedback is een goede rapportage belangrijk. Een rapportage waarmee medewerkers uit de voeten kunnen. Die managers inzicht geeft in relevante scores. MarketResponse Direct Feedback geeft klantfeedback overzichtelijk weer. Zowel medewerkers als managers hebben direct toegang tot de klantfeedback. Met ieder hun eigen filters. Alles duidelijk en overzichtelijk weergegeven.
Handvatten om de dienstverlening te verbeteren
Sinds begin 2014 geven klanten hun feedback via Direct Feedback. Het dashboard geeft Monuta handvatten om de dienstverlening te verbeteren. Elke manager en uitvaartverzorger kan precies zien waar nog verbeterpunten zijn en hier direct op inspelen. De uitvaartverzorgers kunnen inzoomen op hun eigen klanten en direct hun reacties zien. Er kan geselecteerd worden op tevredenheid en bijbehorende opmerkingen. Met MarketResponse Direct Feedback krijgt Monuta veel meer informatie dan voorheen. Zo hebben zij iedere dag weer de kans om hun dienstverlening verder te verbeteren.
Benieuwd wat Direct Feedback voor jouw organisatie kan betekenen?