De continue dialoog in het grootste netwerk van zorgprofessionals.
Hoe het grootste zorgnetwerk van Nederland zijn dienstverlening verbetert door Direct Feedback.
Als zorgprofessional besteed je je tijd het liefst aan het verlenen van goede zorg en het beter maken van patiënten. VvAA neemt hen het ‘werk naast het werk’ uit handen. VvAA opereert in het hart van de gezondheidszorg en vormt met ruim 118.000 zorgprofessionals uit alle zorgberoepsgroepen het grootste zorgnetwerk van Nederland. VvAA heeft veel contacten met haar leden. Aangezien de dienstverlening van VvAA heel breed is zijn deze contacten ook heel divers. VvAA wil weten hoe de dienstverlening over al deze contacten en processen wordt ervaren. MarketResponse Direct Feedback helpt VvAA verder op weg.
VvAA gebruikt MarketResponse Direct Feedback om de volgende redenen:
- De integrale aanpak
VvAA meet alle kanalen en processen nu op dezelfde manier. - Veel feedback
MarketResponse Direct Feedback faciliteert VvAA optimaal in het streven om elk contact en proces te evalueren. - Overall beeld
VvAA krijgt een overall inzicht in haar performance. Zo wordt direct duidelijk waar kansen liggen om het met klanten te verbeteren. - Scores per medewerker
Elke medewerker heeft zijn eigen rapportage en er zijn per medewerker waarnemingen om snel en veel van te leren. Zo wordt het proces continu geoptimaliseerd. - Online dashboard
Alle medewerkers van VvAA hebben altijd en overal toegang tot de actuele scores in een online dashboard dat gemakkelijk in gebruik is. - Nauw contact met MarketResponse
Continu evalueren en analyseren van het systeem zorgt voor snel schakelen en procesverbetering. - Enthousiast projectteam
Het projectteam van MarketResponse doet meer dan een online dashboard aanleveren. Het is een enthousiast team dat meedenkt om te blijven verbeteren.
Kansen
Direct Feedback van MarketResponse biedt veel kansen. VvAA pakt die met beide handen aan:
- Opvolgen van klantsignalen
Medewerkers van VvAA ondernemen direct actie als er onvrede is. Daar de snelle signalering weten zij met succes de onvrede weg te werken. - Vergroting klantbeleving bij medewerkers
Door de dagelijkse feedback op eigen handelen in de vorm van klantverhalen zien medewerkers direct wat werkt in de dagelijkse contacten. Complimenten en verbeterpunten vergroten hun klantbeleving. - Gerichte coaching van medewerkers
De gerichte feedback ondersteunt VvAA bij de coaching van medewerkers. Hierdoor helpen zij medewerkers bij het verder verbeteren van hun performance. VvAA verbetert continu, waardoor flexibiliteit van essentieel belang is in de samenwerking. - Klantprocessen en -communicatie en -contact optimaliseren
De rode lijn uit klantverhalen stelt VvAA in staat om het klantcontact continu te optimaliseren.
VvAA en MarketResponse werken nog steeds verder aan het verbeteren van klantcontacten. Ze voegen nieuwe onderdelen en contactmogelijkheden toe aan het onderzoek om grip te blijven houden op alle contacten en processen.
Benieuwd wat Direct Feedback voor jouw organisatie kan betekenen?