Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Lees alles over het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024 in KLANT magazine

14-05-2024

De laatste editie van het grootste, onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid is afgerond. Ook dit jaar mag De Efteling zich weer het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland noemen. Het onderzoek heeft natuurlijk nog veel meer interessante resultaten opgeleverd.

Sinds 2007 biedt het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland een helder en gedetailleerd overzicht van de klantvriendelijkheid binnen het land. Bovendien zie je hoe de klantvriendelijkheid zich heeft ontwikkeld in de afgelopen jaren.

In het magazine KLANT 2024 lees je alles over het onderzoek en de resultaten van dit jaar en tal van interviews en achtergronden over customer experience.

Download KLANT 2024

Download het magazine KLANT 2024 en lees alles over deze editie van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Vul dit formulier in en je ontvangt het digitale magazine.

Download het magazine

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Meer weten?

Wil je dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle inzichten voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Of wil je meer weten over de Gouden Regels van Klantvriendelijkheid? Neem dan contact met ons op.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.