Groei, innovatie en relevantie met 360MarketResponse
Een compleet andere manier van kijken naar het leven van organisaties
De klant van vandaag wil als mens behandeld worden. En wie van mens tot mens wil communiceren, moet zijn organisatie ook zien als mens. Vanuit die filosofie creëren we fact-based onweerstaanbare en vernieuwende oplossingen die perfect passen bij het DNA van jouw organisatie, voortkomen uit een baanbrekend inzicht en goed zijn onderbouwd.
Onze filosofie: 360MarketResponse
Het leven van organisaties gaat over 4 B’s:
Basispositie. Je eigen plek innemen, je rol
Bezieling. Je droom, wat je wilt
Belofte. Je verhaal, meerwaarde
Bewijs. Wat je doet, resultaat
Als deze 4 B’s in evenwicht zijn, zijn we op ons best. In balans. Dat geldt voor mensen én organisaties. Maar het leven, de samenleving, klanten, markten en organisaties veranderen. De neiging is om dan te sleutelen aan één van de 4 B’s. Maar vanuit 360MarketResponse zoomen we uit en kijken we naar het totaal.
Onze werkwijze
We gaan direct naar de kern. We combineren data science, human insights en design thinking en zien zo wat anderen niet zien. We kijken vanuit onverwachte perspectieven, vanuit een extreem gebruikersperspectief, 360 graden, snel en goed onderbouwd met betekenisvolle informatie. Met vernieuwende out-of-the-box methoden en met unieke, gevalideerde research-methoden zoals Brandnext en BSR Leefstijlsegmentatie.
Strategische merkpositionering
Voor het ontwikkelen van marktstrategieën maken wij maximaal gebruik van het DNA van jouw organisatie en de marktkansen die daaruit voortvloeien. We ontwikkelen een strategische merkpositionering die daar feilloos bij past. En onweerstaanbare proposities die klanten én medewerkers niet alleen in het hoofd, maar vooral in het hart raken. Waarbij de menselijk-digitale klantrelatie de norm is.
Time-to-market | Time-to-sales
Less is more. Wij maken projecten niet zo groot mogelijk, maar zo snel mogelijk. Time to market, beter nog: time to sales. We werken intensief samen met een multidisciplinair team van de opdrachtgever. Actiegericht op resultaat binnen de realistische mogelijkheden van jouw organisatie. Dus geen luchtkastelen, maar praktische voorstellen. Inspirerend, beter, sneller. En véél leuker.