Francy de Poorter Klantvriendelijkste Medewerker 2018
Francy de Poorter, kassamedewerkster bij PLUS Ton Henst in Best, is door de jury uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Medewerker 2018. ‘Klanten vragen in het bijzonder naar Francy voor advies en wachten met liefde iets langer om door haar te worden geholpen.’
Klantexperts Egbert Jan van Bel en Bas Hoogland hebben De Poorter uitgeroepen tot meest Klantvriendelijke Medewerker van dit jaar. De jury licht toe: ‘De PLUS-directie zelf merkt de winkel van Ton Henst binnen de formule aan als een echte topspeler. Francy heeft daarin een grote rol; zij kent haar klanten, weet altijd een persoonlijke noot voor ze te vinden en weet precies wie er voor haar staat. […] Niets bijzonders volgens Francy: gewoon oprechte interesse in de mensen die bij haar aan de kassa komen. Wat ons betreft is Francy een perfect voorbeeld van een Klantvriendelijke Medewerker.’
In de running
Zowel de genomineerden van de CustomerFirst Vakprijzen als de Top 30 Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland mochten een medewerker nomineren voor de prijs. Naast Francy de Poorter streden ook Timo Wolff (medewerker Blije Rijzigers bij srprs.me) en Yousra Sadiki (klantenservicemedewerker bij Dekbed Discounter) voor de betreffende titel.
Vorig jaar nam Stienie Veldsink, gastvrouw horeca bij de Efteling, deze prijs in ontvangst. Aanstaande donderdag worden in het Beatrix Theater te Utrecht alle CustomerFirst Awards 2018 uitgereikt.