Wat is MDSaaS en waarom hebben marketing- organisaties het nodig?
Sales- en marketingafdelingen verzamelen tegenwoordig bergen aan data. Alleen is de interpretatie en inzet ervan een probleem voor veel organisaties. Als je niet weet hoe je een solide data-analyse doet van een grote dataset, dan is het onwaarschijnlijk dat je de juiste conclusies trekt.
Ook voor je e-commerce heeft dit grote gevolgen
Op dit moment heb je een aantal datasilo’s als bestelorders, geautomatiseerde CRM-gegevens, nieuwsbriefinschrijvingen, input uit socials en historische marketingdata. Deze datastromen zitten boordevol kennis en kansen die je helpen om je bedrijf sneller te laten groeien. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Daarom duiken we in deze whitepaper dieper in op een structurele oplossing voor dit probleem: MDSaaS ofwel marketing data science as a service. Door middel van een stappenplan laten we zien hoe je zo’n proces in de praktijk uitvoert.
Vul het formulier in om de whitepaper over MDSaaS en e-commerce te downloaden.
Download de whitepaper
"*" geeft vereiste velden aan