Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2021: de top 75

27-05-2021

Consumenten vinden Rituals het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dit blijkt uit ons grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, dat sinds 2012 loopt.

In het marktonderzoek van MarketResponse monitoren we continu hoe klantvriendelijk consumenten Nederlandse bedrijven vinden.

  1. Rituals
  2. bol.com
  3. KiKa
  4. Nespresso
  5. CliniClowns
  6. Bijenkorf
  7. zooplus
  8. Van der Valk
  9. Primera
  10. Greenchoice
  1. Zalando
  2. Pets Place
  3. DSW
  4. Unicef
  5. Menzis
  6. ANWB
  7. DekaMarkt
  8. Landal GreenParks
  9. Diabetesfonds
  10. KWF Kankerbestrijding
  1. Kaartje2go
  2. Coolblue
  3. Greetz
  4. Leger des Heils
  5. Univé
  6. wehkamp.nl
  7. Natuurmonumenten
  8. Alzheimer Stichting
  9. Reumafonds
  10. Holland & Barrett
  1. Jumbo
  2. Rode Kruis
  3. D-reizen*
  4. Dr. Martens
  5. Shoeby
  6. Bruna
  7. Hunkemöller
  8. DA Drogist
  9. Albert Heijn
  10. Ben
  1. Regiobank
  2. Etos
  3. T-Mobile
  4. Ikea
  5. Simyo
  6. Hoogvliet
  7. The Sting
  8. Fletcher hotel
  9. Stichting ALS Nederland
  10. War Child
  1. Hersenstichting
  2. Jan Linders
  3. ASN Bank
  4. Coop
  5. Maag Lever Darm Stichting
  6. Plus
  7. HEMA
  8. Artsen Zonder Grenzen
  9. Gall & Gall
  10. Nettorama
  1. TUI
  2. Van Haren
  3. WNF (Wereld Natuur Fonds)
  4. Longfonds
  5. DELA
  6. 123inkt.nl
  7. Dierenbescherming
  8. Ziengs
  9. FBTO
  10. Efteling
  1. Hellofresh
  2. Decathlon
  3. Centraal Beheer
  4. Hartstichting
  5. ICI Paris XL

* De situatie van D-reizen is op dit moment (mei 2021) nog ongewis. Duidelijk is dat de coronapandemie van grote invloed is geweest op de organisatie. De beoordeling voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is tot stand gekomen voordat het faillissement van D-reizen bekend werd gemaakt.

Feedback

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.