Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Klantvriendelijkste Podcast #2: Van bezieling naar strategie

30-05-2024

In de nieuwste aflevering van de Klantvriendelijkste Podcast van Nederland staat strategie centraal. Market Response nodigde Herman Koppen, een doorgewinterde specialist met meer dan 25 jaar ervaring, uit om samen met Gerrit Piksen, Senior Customer Experience Consultant, te bespreken hoe bedrijven hun klantgerichtheid kunnen verbeteren door middel van een doordachte strategie. Tijdens een boeiend gesprek worden praktische voorbeelden en concrete handvatten gedeeld om zowel het senior management als medewerkers te inspireren. Ontdek hoe een sterke bezieling en strategische aanpak kunnen leiden tot een betere klant- en medewerkerbeleving, wat uiteindelijk resulteert in duurzame groei en succes voor je organisatie. Klantvriendelijkheid begint bij een solide strategie en deze aflevering biedt de inzichten die je nodig hebt om daarmee aan de slag te gaan.

Benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de podcast hieronder of in je favoriete podcast-app: