Marcel Clerx (MarketResponse / 4orange) spreekt op de Frankwatching Customer Data Conference
Op 15 april 2021 spreekt onze businessconsultant Marcel Clerx op de virtuele editie van de Frankwatching Customer Data Conference, hét Nederlandse event over data driven marketing, personalisatie en conversie.
Hij zal daar in een expert-sessie het verhaal vertellen van Allshoes, dat binnen een jaar transformeerde van klassieke groothandel naar datagedreven marketingbedrijf.
Doorpakken op klantdata
Clerx presenteert deze sessie samen met managing directer Michiel van Kempen van Bunzl, het moederbedrijf van Allshoes. Het verhaal van Allshoes is een indrukwekkende case over hoe de noodzaak van digitale transformatie bedrijven motiveert om te kijken naar de mogelijkheden van hun klantdata. En over hoe de motivatie om echt door te pakken op data-driven sales en marketing, als je de juiste technische keuzes maakt, snel tot succes kan leiden.
20 euro korting
Naast de sessie van Michiel en Marcel kun je op de Customer Data Conference leren hoe Intergamma (Gamma en Karwei), De Hypotheker en Bruynzeel Keukens klantdata inzetten. Normaal kost een ticket € 69,- maar met deze link betaal je maar € 49,-. Dus boek nu je ticket!