MarketResponse consultants geven NIMA workshop over design thinking
De NIMA organiseert ook dit jaar weer een aantal workshops over design thinking. MarketResponse consultants Floriska Hoogendoorn en Koen van der Wal geven deze interactieve workshop.
Design thinking is een manier van denken die je helpt om compleet anders naar problemen en ideeën te kijken. Daardoor helpt het je ijzersterke oplossingen te genereren en met nieuwe ideeën te komen. Dit vanuit een extreem gebruikersperspectief. Hoe pas je design thinking toe om ook in jouw organisatie te innoveren? Wil jij ook compleet anders gaan werken? Laat je dan een hele dag inspireren door Floriska en Koen.
Eerst de theorie…
De ochtend staat in in het teken van de theorie achter design thinking. We gaan onder meer uitgebreid in p verschillende wetenschappelijke modellen en theorieën vanuit de psychologie, design en gedragswetenschappen.
…en dan de praktijk
Aan de hand van echte cases, die de deelnemers zelf kiezen, gaan we in de middag concreet aan de slag als design thinkers. Hoe pas je het toe? Welke tools kan je morgen al gebruiken? En hoe kom je nou tot die geniale ideeën die organisaties ook daadwerkelijk kunnen toepassen?
Het doel van de workshop is het eigen maken van de theorie, tools en praktische toepassingen die daadwerkelijk waarde toevoegen aan de werkprocessen waar je als professional mee te maken hebt.
Inspiratie, energie, en een compleet nieuwe manier van uitdagingen benaderen. Daarbij ontvang je hands-on design thinking tools om morgen al te gebruiken. We nodigen je graag uit voor deze interactieve workshop design thinking – the hands on edition.
Inschrijven is niet meer mogelijk