Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Persbericht: MarketResponse en Toluna nieuwe onderzoekspartners Shopping Awards

16-02-2017

Leusden, 16 februari 2017 – De Shopping Awards (voorheen Thuiswinkel Awards) gaat in zee met twee nieuwe partners voor het onderzoek naar de beste webwinkels. Bureau MarketResponse voert vanaf 2017 het onderzoek uit met Toluna, real- time digital consumer insights provider.

Shopping Awards XL

De Shopping Awards XL zijn publieksprijzen voor grote online retailers (omzet > € 4 miljoen). De winnaars worden vastgesteld aan de hand van een onderzoek. Per 2017 voert Bureau MarketResponse dit onafhankelijke onderzoek uit.

Het onderzoek is tweeledig. Deelnemers kunnen hun eigen klanten uitnodigen om hun webwinkel te beoordelen via de vragenlijst van MarketResponse. Daarnaast wordt het onderzoek uitgevoerd in het onafhankelijke online panel van Toluna. De combinatie van beide onderzoeken resulteert in een totaalcijfer.

Over Shopping Awards

De Shopping Awards (voorheen Thuiswinkel Awards) worden georganiseerd door de Stichting Shopping Awards. Met de uitreiking van de Shopping Awards beoogt de stichting een positieve bijdrage te leveren aan e-commerce. Tijdens het Shopping Awards XL Gala op 23 maart 2017 worden juryprijzen (cross border, game changer en excellence) en publieksprijzen (Shopping Awards XL) uitgereikt. Ook wordt de E-commerce50 bekend gemaakt, die inzicht geeft in de 50 snelst groeiende e-commercebedrijven van Nederland.

Over MarketResponse

MarketResponse combineert data creativiteit, kennis van klantgedrag en design thinking. Met hun strategisch 360MarketResponse™ model geven zij organisaties richting. Factbased onderbouwd. Dat doet MarketResponse voor vooraanstaande Nederlandse en internationale (non-) profit opdrachtgevers in diverse branches. Gevestigd in Leusden, telt MarketResponse ruim 50 professionals die zich inzetten om kansen in de markt voor hun opdrachtgevers te vinden.

Over Toluna

Toluna is toonaangevend in real-time consumer insights. Toluna verandert de manier waarop marketingbeslissingen gemaakt worden, door consumenten en merken te verbinding via ‘s werelds grootste sociale online community van miljoenen leden in 62 landen.

Deze real-time toegang tot de consument wordt gecombineerd met een state-of-the-art marktonderzoek en analytics platform. Toluna heeft in totaal 21 kantoren in Europa, Noord-Amerika, Azië-Pacific en MENAP.