Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Persbericht: MarketResponse en Toluna nieuwe onderzoekspartners Shopping Awards

16-02-2017

Leusden, 16 februari 2017 – De Shopping Awards (voorheen Thuiswinkel Awards) gaat in zee met twee nieuwe partners voor het onderzoek naar de beste webwinkels. Bureau MarketResponse voert vanaf 2017 het onderzoek uit met Toluna, real- time digital consumer insights provider.

Shopping Awards XL

De Shopping Awards XL zijn publieksprijzen voor grote online retailers (omzet > € 4 miljoen). De winnaars worden vastgesteld aan de hand van een onderzoek. Per 2017 voert Bureau MarketResponse dit onafhankelijke onderzoek uit.

Het onderzoek is tweeledig. Deelnemers kunnen hun eigen klanten uitnodigen om hun webwinkel te beoordelen via de vragenlijst van MarketResponse. Daarnaast wordt het onderzoek uitgevoerd in het onafhankelijke online panel van Toluna. De combinatie van beide onderzoeken resulteert in een totaalcijfer.

Over Shopping Awards

De Shopping Awards (voorheen Thuiswinkel Awards) worden georganiseerd door de Stichting Shopping Awards. Met de uitreiking van de Shopping Awards beoogt de stichting een positieve bijdrage te leveren aan e-commerce. Tijdens het Shopping Awards XL Gala op 23 maart 2017 worden juryprijzen (cross border, game changer en excellence) en publieksprijzen (Shopping Awards XL) uitgereikt. Ook wordt de E-commerce50 bekend gemaakt, die inzicht geeft in de 50 snelst groeiende e-commercebedrijven van Nederland.

Over MarketResponse

MarketResponse combineert data creativiteit, kennis van klantgedrag en design thinking. Met hun strategisch 360MarketResponse™ model geven zij organisaties richting. Factbased onderbouwd. Dat doet MarketResponse voor vooraanstaande Nederlandse en internationale (non-) profit opdrachtgevers in diverse branches. Gevestigd in Leusden, telt MarketResponse ruim 50 professionals die zich inzetten om kansen in de markt voor hun opdrachtgevers te vinden.

Over Toluna

Toluna is toonaangevend in real-time consumer insights. Toluna verandert de manier waarop marketingbeslissingen gemaakt worden, door consumenten en merken te verbinding via ‘s werelds grootste sociale online community van miljoenen leden in 62 landen.

Deze real-time toegang tot de consument wordt gecombineerd met een state-of-the-art marktonderzoek en analytics platform. Toluna heeft in totaal 21 kantoren in Europa, Noord-Amerika, Azië-Pacific en MENAP.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.