Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

MarketResponse neemt Reputations over: full-service in insights-driven marketing

15-03-2023

MarketResponse neemt Reputations Content & Campagnes over. Met deze overname zet het snelgroeiende bedrijf opnieuw een forse stap in de realisatie van zijn strategie: het bieden van full-service dienstverlening op het gebied van insights-driven marketing.

Heldere en consistente communicatie is essentieel

CEO Jorgen Botermans van MarketResponse ziet de overname als een voor de hand liggende stap. “In onze digitale, globaliserende wereld is heldere en consistente communicatie essentieel. Daarmee laat je zien waar je als merk of organisatie voor staat. Je versterkt de relatie met je doelgroepen en blijft voor hen relevant. Om dit optimaal in te vullen kun je enerzijds niet zonder waardevolle data en inzichten, anderzijds heb je communicatiespecialisten en creatieven nodig om dit te vertalen naar een communicatiestrategie en content. Met Reputations aan boord bieden we onze opdrachtgevers precies deze combinatie.”

We maken het verschil in datagedreven communicatie en contentmarketing

Ook oprichter Jos Frijters van Reputations wijst op de meerwaarde voor de klant. “Onze opdrachtgevers eisen terecht dat de investeringen in marketing en communicatie aantoonbaar positief resultaat opleveren. Als onderdeel van MarketResponse kunnen we nu als geen ander het verschil maken in datagedreven communicatie en contentmarketing. Bovendien voegen we specifieke expertise op het gebied van merkstrategie, reputatiemanagement en visual identity toe aan het portfolio van MarketResponse. We passen ook qua cultuur heel goed bij elkaar. Voor onze mensen biedt dit prachtige kansen om zich verder te ontwikkelen in een dynamische organisatie met een internationale scope.”

Snelle integratie

Jos Frijters treedt toe tot de directie van MarketResponse in de functie van Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO). Daarnaast blijft hij eindverantwoordelijk voor Reputations, c.q. de businessline communications & content marketing. Beide bedrijven voorzien een snelle integratie. Ze werken al een aantal jaren intensief samen en zijn gevestigd in hetzelfde kantoor in Utrecht. MarketResponse heeft ook vestigingen in Amsterdam en in New York.

Buy-and-build strategy

De overname van Reputations is onderdeel van de buy-and-build strategy van MarketResponse rondom de domeinen insights, research- en CX-technology en datadriven marketing en communicatie. Eerder maakte MarketResponse al de overname van CX-specialist Underlined bekend.