Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

MarketResponse versterkt B2B-dienstverlening met deelname in bedrijfsdata-specialist

05-12-2019

MarketResponse International Group in Leusden neemt een belang van 50% in leadgeneratiespecialist RealTime Lead Group in Amsterdam. Met deze deelname kan onderzoeksbureau MarketResponse, de dienstverlening in het B2B-segment een krachtige impuls geven.

MarketResponse en de RealTime Lead Group werken al enkele jaren intensief samen. Dat heeft geresulteerd in de succesvolle MarketResponse LeadOptimizer, een zelflerende B2B-tool die op basis van data-analyse salesafdelingen voorziet van een permanente stroom steeds relevanter wordende businessleads. MarketResponse beschikte al over tools die gebaseerd zijn op geo-psychografische consumentendata tot op voordeurniveau, zoals het MarketResponse BSR-model. Deze profileringtechniek is nu ook beschikbaar voor bedrijven.

Uitbreiding data-gedreven consultancy

Met deze deelname krijgt MarketResponse nu ook toegang tot de 150 miljoen B2B-bedrijven in meer dan 130 landen waarover RealTime Lead Group beschikt, zegt Jorgen Botermans, directeur van MarketResponse. “Dat biedt veel mogelijkheden om onze op Nederlandse consumentendata gebaseerde portefeuille te verbreden naar een internationale B2B-dataportefeuille. De deelname past volledig in onze strategie om onze activiteiten op het gebied van data-gedreven consultancy sterk uit te breiden en te intensiveren”, aldus Botermans.

Verkennen mogelijkheden data-intelligentie

Directeur Rutger Vinke van RealTime Lead Group ziet in het partnership met MarketResponse de ideale mogelijkheid om wederzijdse kennis te bundelen, markten te combineren en nieuwe markten aan te boren, zowel nationaal als internationaal. “De ontwikkelingen in de markt bieden daartoe volop aanknopingspunten. Door het strategisch partnership met MarketResponse beschikken we nu over nog meer en specifiekere data-kennis en data-intelligentie én over mogelijkheden om deze kennis in de markt te benutten. Daar komt bij dat MarketResponse het verkennen van de mogelijkheden van data-intelligentie sterk stimuleert”, zegt Vinke.