Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

‘Onze gewijzigde blik op de toekomst’

26-03-2020

De coronacrisis zal veel grotere gevolgen voor onze consumptiepatronen hebben dan alle grote crisis sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw. Dat voorspelt Goos Eilander, expert brand management bij MarketResponse, in een blog op Nima.nl. 

De oliecrisis in 1973, de aanslagen op de Twin Towers, de financiële crisis in 2008; altijd werd weer gezegd: ‘het wordt nooit meer hetzelfde’. Eilanders eigen kwantitatief onderzoek over al deze decennia laat zien dat dit inderdaad klopt. Voor, tijdens en na die crises ontstaan altijd nieuwe trends. 

In welke richting moeten we het na deze crisis zoeken? Lees de hele column op nima.nl 

https://www.nima.nl/column-goos-eilander-onze-gewijzigde-blik-op-de-toekomst/