Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Op zoek naar de juiste marketingmix

17-06-2016

Zet tien deelnemers uit verschillende bedrijven bij elkaar. Mix hun uitdagingen en vraagstukken op het gebied van markt, klant en communicatie. Probeer daarna in een aantal stappen tot nieuwe inzichten en antwoorden te komen. Iets laten ontstaan en mensen meenemen in nieuwe conceptuele modellen. Niet weten waar je uit komt. Een strategie opstellen kan echt op een bierviltje. Als je de essentie maar weet te pakken. Naar die essentie ging ik al meerdere keren op zoek tijdens de masterclass Blended Marketing. Samen met een aantal deelnemers uit het bedrijfsleven, individueel en met elkaar.

360MarketResponse model

Het conceptuele model was 360MarketResponse. Na een toelichting van mij, werd het model in de praktijk gebracht. Voor de één lag er een vraagstuk op merkniveau. De ander worstelde met een propositie. En weer een ander ging met een vraag over de organisatie aan de slag. Het maakt niet uit wat je probleem is. Met 360MarketResponse wordt duidelijk waar de pijn ligt. En vooral, waar de kansen liggen om uit de impasse en in versnelling te komen.

Nee, het ging niet alleen maar over purpose. Wel over bezieling. Toch net even iets anders.  En hoe die twee elementen met elkaar samenhangen werd ook die vrijdagmiddag weer kristalhelder. Na afloop waren de geesten verfrist en op scherp gesteld.

Smaakt naar meer! Gelukkig ga ik vrijdag 15 september 2017 weer aan de slag met perfecte marketingcocktails. Wil jij er bij zijn? Schrijf je hier in.

“Willem heeft me geholpen om in een paar inspirerende uren mijn marketingissues scherp te benoemen, te ordenen en een concrete aanpak te formuleren. Door de systemische benadering een unieke, krachtige en bezielende workshop. Een absolute aanrader voor ondernemers die hun eigen bedrijf beter willen vermarkten en voor marketingmanagers in dienstverband.”
Judith Hendriks, Ampersand Marketing