BinckBank: Online bank bevrijdt zich
Hoe breek je uit de bancaire marketingcommunicatie-routine, vind je een plek die uniek is en bij je past? Met die vraag klopte BinckBank bij ons aan.
Lang verhaal kort: we dompelden ons samen onder in het 360 strategiemodel en deden o.a. een BrandneXt™ studie in vier landen (Nederland, België, Italië en Frankrijk). Zo vonden we dat unieke domein: vrijheid en onafhankelijkheid. Messcherp op de levensfase waarin de klanten van BinckBank zich bevinden.
De campagne is onlangs gestart. Hoezeer het nieuwe BinckBank past bij organisatie en klant, laten we graag vertellen door Manager Marketing & Communications Bas Brinkman:
“Onze klanten zien geld als een middel om zich volledig vrij en onafhankelijk te voelen. BinckBank ziet een belangrijke rol om dat gevoel toegankelijk te maken. Wij gaan klanten vrijheid en onafhankelijkheid geven, door ze betere beslissingen te laten nemen over hun financiële toekomst.”
Waarvan akte.