PIM literatuurprijs 2019: MarketResponse associates genomineerd
Twee boeken van MarketResponse-associates maken kans op de PIM marketing literatuurprijs 2019. Zowel de ‘De onweerstaanbaarheidstheorie’ van Jan Heuvel als ‘The Positive Sum Game’ van Herman Toch & Ann Maes zijn genomineerd. De prijs, die dit jaar voor de zeventiende keer wordt uitgereikt, is bedoeld als stimulans voor vernieuwing van het Nederlandse marketinglandschap.
De genomineerde boeken laten zien dat de thema’s verduurzaming en maatschappelijk verantwoord ondernemen de trends blijven de komende tijd. Zo stelt de Positive Sum Game dat consumenten die voorheen puur gingen voor aandacht en gemak, nu ook verantwoord willen consumeren. Omgekeerd geldt hetzelfde. Wie in de toekomst relevant wil blijven biedt een exceptionele customer experience én een sustainable experience.
Eerder werd deze nieuwe trend zichtbaar tijdens de MarketingTroonrede, uitgesproken door Daniëlle de Jonge, zelf genomineerd met haar boek Extreem klantgericht.
De uitreiking van de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs 2019’ vindt op dinsdag 26 november 2019 plaats in RAI Amsterdam. Voorafgaand aan de uitreiking presenteren de auteurs de ideeën die zij hebben beschreven in hun boeken aan het publiek. De bijeenkomst begint om 17.30u. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de website van PIM.