Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

06-10-2022

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

januari ’21

Inzichten, tips en tricks van de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland

De klantvriendelijkheid van je organisatie verbeteren? En daarbij leren van de winnaars van de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland‘? Je kunt het webinar van 26 januari nu integraal terugkijken.

MarketResponse doet continu onderzoek naar klantvriendelijkheid. Dat levert, naast 9 branchewinnaars en dit jaar overall-winnaar Coolblue, een schat aan inzichten en kennis op. In dit webinar delen we die met je.

In gesprek met CX-experts

Tijdens dit webinar bespraken CX-experts Gerrit Piksen en Bas Peters de belangrijkste tips, tricks en inzichten uit het onderzoek. Ze namen de kijker mee door de resultaten van dit jaar en leerden hen wat de belangrijkste voorwaarden zijn voor klantvriendelijkheid in 2021.

Naast Gerrit en Bas komt ook Gerry van der Laan van Simyo, de winnaar van dit jaar in de moeilijke telecombranche, aan het woord. Simyo is al jaren een positieve uitschieter in de telecomsector. Hoe kregen ze dat voor elkaar?

Titel

"*" geeft vereiste velden aan