Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk
Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk
januari ’21
Inzichten, tips en tricks van de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland
De klantvriendelijkheid van je organisatie verbeteren? En daarbij leren van de winnaars van de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland‘? Je kunt het webinar van 26 januari nu integraal terugkijken.
MarketResponse doet continu onderzoek naar klantvriendelijkheid. Dat levert, naast 9 branchewinnaars en dit jaar overall-winnaar Coolblue, een schat aan inzichten en kennis op. In dit webinar delen we die met je.
In gesprek met CX-experts
Tijdens dit webinar bespraken CX-experts Gerrit Piksen en Bas Peters de belangrijkste tips, tricks en inzichten uit het onderzoek. Ze namen de kijker mee door de resultaten van dit jaar en leerden hen wat de belangrijkste voorwaarden zijn voor klantvriendelijkheid in 2021.
Naast Gerrit en Bas komt ook Gerry van der Laan van Simyo, de winnaar van dit jaar in de moeilijke telecombranche, aan het woord. Simyo is al jaren een positieve uitschieter in de telecomsector. Hoe kregen ze dat voor elkaar?
Titel
"*" geeft vereiste velden aan