Zesde onderzoek naar digital en social marketing
Dit jaar voeren wij voor de zesde keer op rij onderzoek uit naar digital en social marketing in b2b en b2c organisaties. Dit onderzoek voeren wij uit in samenwerking met Beeckestijn Business School en CustomerTalk. We zijn benieuwd naar jouw mening.
Resultaten 2016
Uit het onderzoek van vorig jaar bleken samenwerking over afdelingen heen en opleiding in nieuwe vaardigheden zijn belangrijke uitdagingen voor 2017. Zo lukte het nog niet eens de helft van
de respondenten om hun digital marketing plannen succesvol te implementeren. Klantdata gebruiken voor impactvolle acties was voor velen ook nog altijd te hoog gegrepen.
Hoe hangt de vlag er dit jaar bij?
Laat ons weten wat jij voor 2018 verwacht op het gebied van digital en social marketing. Het kost je slechts een paar minuutjes. En als je wilt, ontvang je de resultaten van het onderzoek.
De resultaten van het onderzoek worden gepresenteerd tijdens Digital & social marketing in 1 day op 23 november 2017.