Zo word je de klantvriendelijkste medewerker van Nederland
Denise van Kessel, werkzaam bij het Rosmalense filiaal van ICI PARIS XL, is uitgeroepen tot de klantvriendelijkste medewerker van Nederland.
De jury roemt Denise om haar intrinsieke motivatie, passie voor mensen en het cosmeticavak en haar betrokkenheid bij de klant. Dit maakt haar een echte ambassadeur van ICI PARIS XL.
Al ruim twaalf jaar meet MarketResponse welke bedrijven van Nederland volgens consumenten het klantvriendelijkste zijn en welke factoren dat bepalen. Omdat uit het onderzoek blijkt dat oprecht betrokken medewerkers echt het verschil kunnen maken, mag de top-50 van klantvriendelijkste bedrijven jaarlijks een medewerker nomineren. In deze video zie je hoe winnares Denise tijdens haar werk werd ‘overvallen’ door juryvoorzitter Gerrit Piksen.
(tekst gaat verder onder de video)
Hoe word je de klantvriendelijkste?
“Het is echt de kroon op mijn werk. Ik doe dit werk met liefde en passie, maar dat ik nu deze award krijg is wel echt heel speciaal”, zegt een blije Denise. “Ik merk dat klanten het waarderen als je jezelf bent. Dat draag ik dan ook oprecht uit met heel mijn hart.”
Het geheim
Individuele klantvriendelijkheid van medewerkers heeft veel raakvlakken met de klantvriendelijkheid van het bedrijf in zijn totaliteit. “Ik werk natuurlijk bij een bedrijf waar je echt de ruimte krijgt om jezelf te zijn in je werk en extra aandacht kunt schenken aan klanten. Ik vind het dan ook heel cool voor alle medewerkers van ICI Paris XL dat ik deze award nu krijg.”
Ook filiaalmanager Hetty Broeder ziet de award als een bevestiging dat de mensen het verschil kunnen maken. “We zijn nu bezig met een nieuw project om juist deze waarden uit te dragen. Deze prijs voor Denise is de kers op de taart. Ze is enthousiast, altijd bezig en wil elke klant in de watten leggen.”