Maandactie
Laat een Visual Check op jouw uiting doen voor slechts €2500*
Vraag nu een Visual Check aan voor jouw uiting. Zo weet jij of je brief, e-mail, advertentie, poster of andere campagne-uiting zal aanslaan.
Visual Check door MarketResponse
Elke communicatie-uiting heeft een cruciaal doel: overtuigen, een gevoel creëren en tot actie aanzetten. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw boodschappen daadwerkelijk effectief zijn? Met de Visual Check van MarketResponse krijg je de unieke kans om als een proef over de schouder van je doelgroep mee te kijken, nog vóórdat jouw communicatie de wereld in gaat. Dit innovatieve proces bespaart niet alleen tijd en geld, maar voorkomt ook ergernis bij je doelgroep.
Door middel van feedback van respondenten via een online vragenlijst, zorg je ervoor dat jouw communicatie de juiste snaar raakt. Je ontvangt een Visual Check analyser; een online tool waarin het resultaat van de visual check wordt weergegeven, en een rapport van 4 slides met de resultaten van de kwantitatieve vragen en een advies voor de uiting.
Optimaliseer je boodschap om naadloos aan te sluiten bij de wensen en behoeften van je doelgroep. Met Visual Check zet je een stap vooruit in het waarborgen van de effectiviteit van je communicatie.
Vraag nu een visual check aan voor slechts 2.500 euro excl. btw.
Het belang van een Visual Check
Voordat je jouw uiting lanceert een visual check doen biedt veel voordelen.
- Voorkom miscommunicatie – Verzeker jezelf ervan dat je boodschap helder en effectief is
- Krijg feedback van echte mensen – Ontvang echte reacties van een groep van 25 respondenten
- Kostenbesparing – Bespaar door je communicatie vanaf het begin te optimaliseren
- Doelgerichte aanpassingen – Pas je uiting aan op basis van concrete inzichten en verbeter je resultaten
Vraag nu de scan aan
"*" geeft vereiste velden aan
* Actievoorwaarden: de Visual Check uit deze actie voor 2.500 euro (excl. btw) is voor het testen van één visual/pagina. 25 respondenten beoordelen jouw uiting, uitgaande van een standaard steekproef 18+’ers. Er worden drie vragen gesteld, de respondenten geven duimpjes, geven aan in welke mate ze het eens zijn met vijf statements en geven een algemeen oordeel. Wil je een uitgebreider onderzoek? Dat kan natuurlijk ook. Neem dan contact met ons op.