Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

MarketResponse sleept twee prijzen in de wacht

13-12-2018

Leusden, 13 december 2018 – Afgelopen week viel MarketResponse Marktvinders maar liefst twee keer in de prijzen. Een mooie erkenning voor de data scientists is de Nationale Sportinnovator Prijs voor een psychologische sporttest met realtime portal. Daarnaast werd in Londen de FIPP Insights Award toegekend voor de BSR™ Quality Planner.

FIPP Award voor BSR Quality Planner

Woensdag 12 december werden op een internationaal podium in Londen de FIPP UPM Insight Awards uitgereikt. Deze awards belonen de meest effectieve inzichtsprojecten voor mediabedrijven. De organisaties beloonde MarketResponse samen met Sanoma en Breda University of Applied Sciences in de categorie ‘Multi-platform inzicht’ voor de BSR™ Quality Planner.

Eerste segmentatiemodel in Augmented Reality ter wereld

De BSR Quality Planner is een kwalitatieve tool op het gebied van mediaplanning. De tool geeft inzicht in de uitstraling en betekenis van merken, zowel productmerken als mediamerken. Met behulp van de BSR Quality Planner kunnen betere en slimmere matches tussen product- en mediamerken gemaakt worden. De toepassing is – in samenwerking met Breda University of Applied Sciences – beschikbaar gemaakt in ‘Augmented Reality’ (AR) als hologram. Het is daarmee het eerste segmentatiemodel in AR ter wereld.

Jurycommentaar: “this was a very interesting, very innovative piece of work. It works both for the editorial teams to base their work on as well as working to sell the magazines.”

Nationale Sportinnovator Prijs

Nationale sportinnovator Prijs

Een week eerder viel MarketResponse ook al in de prijzen. Samen met Xoet ontvingen zij de Nationale Sportinnovator Prijs voor de XOET-scan, een psychologische sporttest waarmee trainers sporters kunnen stimuleren om meer zelfregulerend te zijn. De Nationale Sportinnovator Prijs richt zich op innovatieve ideeën in de sport. Thema van dit jaar is ‘Mind Your Fitness’.

De winnende innovaties blinken volgens de organisatie uit in hun grote impact voor de sport. “Met deze innovaties kunnen we sporters optimaal ondersteunen,” aldus juryvoorzitter Martin Olde Weghuis.

Toepassing nieuwste technieken

Jorgen Botermans, algemeen directeur van MarketResponse: “Wij zijn enorm trots op beide prijzen. Beide projecten zijn prachtige, innovatieve voorbeelden van toepassing van de nieuwste data-analysetechnieken, insights en softwareoplossingen om organisaties en mensen verder te helpen ontwikkelen. En dat is waar we ons met MarketResponse dag in dag uit voor hardmaken.”

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.