Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

MarketResponse verwelkomt vier nieuwe medewerkers

25-03-2019

MarketResponse Marktvinders heeft de afgelopen weken vier nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Het team Data Creatives is versterkt met Roberto Domínguez Gómez, Geert Jan Le Febre en Twan Karremans. Eline van Beekhoven is gestart als office manager.

Op de foto de vier nieuwe medewerkers. Van links naar rechts: Eline, Twan, Geert Jan en Roberto

Roberto Gómez

Roberto Domínguez Gómez (39) is enkele weken terug gestart als data creative. Roberto studeerde wiskunde aan de TU Delft en de Universiteit van Santiago de Compostela en haalde zijn master in statistiek aan die laatste universiteit. Na zijn studie heeft hij als data analist in Spanje gewerkt.

Roberto: “Statistiek, cijfers, data, enkele woorden waar ik van jongs af aan enthousiast over ben geweest en nog steeds ben. Mede door de ervaringen tijdens mijn werk en studie is mijn interesse in het fenomeen ‘Data Science’ gegroeid. Wat ik als data creative bij MarketResponse ga doen? Creatief omgaan met data van en voor mooie opdrachtgevers natuurlijk!”

Geert Jan Le Febre

Ook Geert Jan (32) is gestart als data creative. Geert Jan studeerde psychologie in Rotterdam. Na zijn studie heeft hij ervaring opgedaan in de data-anlayse bij opdrachtgevers als Reclassering Nederland; het Ministerie van Defensie en Stedin netbeheer.

Geert-Jan: “Er zijn altijd meer mogelijkheden dan men in eerste instantie voorhanden heeft. Het bedenken en verkennen van mogelijkheden is kenmerkend voor mij. In de data-analyse kan ik op een creatieve manier op zoek gaan naar oplossingen, waarbij mijn abstract redeneervermogen goed tot zijn recht kan komen.”

Twan Karremans

De derde data creative die MarketResponse versterkt is Twan (25). Hij heeft net zijn research master in social and cultural science afgerond en start zijn carrière bij MarketResponse.

Twan: “Bij MarketResponse word ik uitgedaagd dagelijks op zoek te gaan naar de pareltjes in een grote diversiteit aan (beschikbare) data. Tijdens mijn studie zag ik de maatschappelijke waarde die kwantitatief onderzoek kan hebben. MarketResponse biedt mij de kans mijn dataskills verder te ontwikkelen, met data allerlei vragen van opdrachtgevers te beantwoorden en door de aanwezige multidisciplinariteit ook op een andere manier naar maatschappelijke vraagstukken te kijken.”

De komst van deze drie collega’s is een flinke versterking van het team data creatives en zal ervoor zorgen dat we opdrachtgevers nog beter kunnen helpen met hun data-uitdagingen.

Eline van Beekhoven

De laatste nieuwe medewerker is Eline van Beekhoven (29). Eline is per 1 maart gestart als office manager en zal zorgen dat op het kantoor van MarketResponse alles op rolletjes loopt.

Eline: “Ik heb er veel zin in om bij MarketResponse te functioneren als ‘spin in het web’, die zorgt voor overzicht, plant en organiseert en ondersteuning biedt aan alle medewerkers.”

Jorgen Botermans, CEO MarketResponse Marktvinders over de versterking van MarketResponse: “Wij zijn blij dat wij erin geslaagd zijn om wederom vier talentvolle medewerkers aan ons te binden. Ik ben ervan overtuigd dat zij een waardevolle bijdrage zullen leveren aan de projecten voor onze opdrachtgevers.”

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.