Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Medewerkersonderzoek: hoe krijg je zoveel mogelijk respons?

30-11-2021

Hoeveel respons mag je verwachten op het medewerkersonderzoek in je organisatie? Een terechte vraag, want de kwaliteit van onderzoek naar Employee Experience (EX) gaat hand in hand met de hoeveelheid reacties. De respons is afhankelijk van de bereidwilligheid van medewerkers, maar ook van praktische zaken zoals de typen werkzaamheden in je organisatie. Toch kun je met een gerichte aanpak de respons verhogen in alle soorten organisaties.

Nikki van Nijhuis is als research consultant bij MarketResponse verantwoordelijk voor de uitvoer en begeleiding van EX-onderzoek. Ze geeft je komende weken in een reeks korte video’s over medewerkersonderzoek antwoord op de meestgestelde vragen tijdens haar werk.

Zo verhoog je de respons

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.