Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”
Trends in Customer Experience 1: het gat tussen goed en slecht wordt kleiner
In gesprek met UWV’er Tom van Laarhoven: “De erkenning dat we zinhoud bieden galmt heel erg na”
Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna
Klantbeleving in de 1,5 meter-samenleving: communicatie is het toverwoord
Worden onderzoeksbureaus dé winnaars van de coronacrisis?
Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?
Referentiekader topmanagement is dé valkuil bij strategische communicatie over coronamaatregelen
Gastblog: Waarom webwinkels sinds de coronacrisis het nóg moeilijker hebben dan stenen winkels
In gesprek met verandermanager Hubert Jehee: “De natuur is de echte master of the universe”
In gesprek met Shell-HR-topman Jack Tabak: “Bouw juist in tijden van crisis aan loyaliteit en vertrouwen”
Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere