Klantbeleving in de 1,5 meter-samenleving: communicatie is het toverwoord
Worden onderzoeksbureaus dé winnaars van de coronacrisis?
Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?
Referentiekader topmanagement is dé valkuil bij strategische communicatie over coronamaatregelen
Gastblog: Waarom webwinkels sinds de coronacrisis het nóg moeilijker hebben dan stenen winkels
In gesprek met verandermanager Hubert Jehee: “De natuur is de echte master of the universe”
In gesprek met Shell-HR-topman Jack Tabak: “Bouw juist in tijden van crisis aan loyaliteit en vertrouwen”
Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere
Representatieve peiling: Consumenten na verlenging maatregelen minder geremd in hun koopgedrag
Wat doet de coronacrisis met de goede doelen-markt?
Overheid niet goed bereikbaar in coronatijdperk, bedrijfsleven wel
In gesprek met zorgbestuurder Anke Huizenga: “Ik bouw een brug terwijl ik erop loop”