In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de waardering van beroepen gaat veranderen.”
Tekstanalyse: ga jij 100.000 opmerkingen van klanten doornemen?
Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.
In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren
Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend
Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”
Trends in Customer Experience 1: het gat tussen goed en slecht wordt kleiner
In gesprek met UWV’er Tom van Laarhoven: “De erkenning dat we zinhoud bieden galmt heel erg na”
Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna
Klantbeleving in de 1,5 meter-samenleving: communicatie is het toverwoord
Worden onderzoeksbureaus dé winnaars van de coronacrisis?
Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?