Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Hoe klantvriendelijk is jouw organisatie?

 

Ontdek wat consumenten over jouw merk zeggen

Op 5 juni hebben we onthuld welke bedrijven zich in 2025 de meest klantvriendelijke bedrijven binnen hun branche mogen noemen. Al 18 jaar onderzoekt MarketResponse onafgebroken welke bedrijven uitblinken in klantvriendelijkheid. Dit maakt het het langstlopende onafhankelijke onderzoek op dit gebied.

Ben je benieuwd waar jouw merk staat in deze gerenommeerde ranglijst en wat consumenten over jouw bedrijf zeggen? Vraag hier de resultaten van jouw organisatie aan en ontdek hoe jouw organisatie het doet ten opzichte van branchegenoten.

Blijf de concurrentie voor en verbeter continu de klantbeleving

In een concurrerende markt maken ambitieuze merken het verschil door voortdurend hun klantbeleving te verbeteren. Hoe zorg je daarvoor? Ontdek jouw positie in jouw branche of vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan. We denken graag met je mee.

  • Krijg inzicht in de klantbehoeften: begrijp je klanten beter en ontdek wat ze écht nodig hebben
  • Optimaliseer je CX-strategie: haal vroegtijdig klantsignalen op en verbeter je customer experience (CX) strategie.
  • Bereik je doelgroep effectief: leer hoe je jouw doelgroep het beste kunt benaderen en betrekken

Ontdek hoe klantvriendelijk jouw bedrijf is

"*" geeft vereiste velden aan

Geef je voorkeur aan
Hidden
Naam*