Medewerkersonderzoek
Klanttevredenheid begint en eindigt bij de medewerkersbetrokkenheid. Daarom is het van belang om te weten wat er leeft onder jouw medewerkers.
Met medewerkersonderzoeken peil je periodiek hoe de vlag erbij hangt bij je medewerkers. Zijn ze tevreden en enthousiast, krijgen ze voldoende ondersteuning, voelen ze zich thuis bij de missie, visie en merkwaarden? Maar wat vinden ze vandaag van bijvoorbeeld het nieuwe ICT-systeem, het opleidingspakket of de nieuwe reclamecampagne?
Met Pulse Survey van MarketResponse kun je snel en gericht de medewerkersbeleving peilen. Zo ga je continu het gesprek aan met je medewerkers en heb je doorlopend inzicht in de stemming en het sentiment over specifieke thema’s. Met die informatie kun je direct bijsturen als dat nodig is. Pulse Survey biedt je de mogelijkheid om eenvoudig en gestructureerd in dialoog te zijn met medewerkers. Niet jaarlijks of twee keer per jaar, maar continu de vinger aan de pols.
Wil je meer weten over hoe jouw HRM-beleid (HX) kan leiden tot een betere medewerkersbeleving (EX) en een prijswinnende klantbeleving (CX)?
"*" geeft vereiste velden aan
Pulse Survey is een makkelijk in te zetten instrument dat direct waardevolle stuurinformatie levert. Meer weten over dit ideale instrument om structureel in gesprek te zijn met medewerkers?
Zoi Manesi
Senior research consultant
zoi.manesi@marketresponse.nl
+31 6 267 059 37