Duurzame innovatie
Hoe je jouw purpose om maatschappelijk verantwoord en duurzaam te ondernemen omzet in de praktijk.
Eindelijk grip op een succesvolle introductie. De MarketResponse concepttest geeft een helder antwoord: go, no-go of aanpassen. Met duidelijke handvatten voor positionering en communicatie. Hoe? Door onze unieke methode, kennis van consumenten en jarenlange ervaring met andere introducties.
Met de MarketResponse concepttest weet je waar jouw kansen liggen. Binnen korte tijd heb jij heldere antwoorden. Is het idee goed, maar moet de uitvoering beter? Is de smaak fantastisch, maar de verpakking een drama? Je weet binnen no-time hoe je een topproduct kunt introduceren. En je krijgt handvatten voor de positionering en communicatie.
We vertalen onze kennis van consumenten in de unieke trechtermethode. We beginnen bij de kern (klantbehoefte) en gaan via productvoordelen (benefits) naar de geloofwaardigheid van het concept (reason to believe). De resultaten benchmarken we vervolgens met de vele producten die wij de afgelopen jaren hebben getest. Dit geeft een goed beeld van de potentie van het product. Met de MarketResponse concept-producttest maak je fact-based de juiste keuze voor go of no-go (yet).
Meer weten? Neem contact op via business@marketresponse.nl voor meer informatie.