Concept- & producttesting
Als je zeker wilt weten of je nieuwe product kans van slagen heeft, maak je gebruik van onze Concepttest.
Klanten willen dat bedrijven duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Maar wel écht. Ze prikken feilloos door greenwashing en valse beloften heen. Met duurzame innovatie geef je als merk concreet en blijvend invulling aan je purpose en maatschappelijke betekenis. En blijf je relevant en succesvol.
Hoe kom je van purpose naar praktijk? Hoe vind je de sweet spot tussen klant, maatschappij en merk? Kun je concrete producten, diensten of activiteiten ontwikkelen die de waarde voor de klant versterken en aantoonbaar bijdragen aan een betere wereld? Dat vraagt om duurzaam innoveren. MarketResponse helpt organisaties duurzaam innoveren op basis van data science, human insights, design thinking, strategieontwikkeling en implementatiekracht. Complexer dan ‘gewoon’ innoveren, maar met een grotere kans op blijvende resultaten en meer impact. Gebaseerd op de principes van design thinking, geschraagd door een fact-based aanpak en succesvolle innovatietools.
Met deze whitepaper helpen we jouw organisatie om van duurzame innovatie een succes te maken. Zodat je toekomstbestendig onderneemt en kunt groeien door beter in te spelen op de toenemende behoefte van klanten om door hun aankopen bij te dragen aan een betere wereld.
"*" geeft vereiste velden aan
Meer weten? Neem contact op via business@marketresponse.nl voor meer informatie.