Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Persbericht: MarketResponse neemt Service Check over

27-10-2015

Leusden, 27 oktober – MarketResponse breidt haar portfolio uit door de overname van branchegenoot Service Check. Dat hebben beide bedrijven vandaag bekend gemaakt. De overname brengt onderzoekexpertise op het gebied van medewerker-engagement en klantbeleving samen.

Onderzoekbureau Service Check is gespecialiseerd in medewerker- en klant-engagementonderzoek. Jessica Jonasse, eigenaar van Service Check: “Ik zocht een partij waar een fit mee is in visie, ambitie en cultuur. Die vond ik bij MarketResponse. Het lag ook voor de hand, omdat we al langer samenwerken, onder meer voor de NS. Door de overname vormen we een krachtige combinatie, waarmee we antwoord kunnen geven op de groeiende vraag van organisaties naar klantgericht ondernemen en toegepast medewerkersonderzoek. De Customer Cube, ons klantstrategiemodel vanuit de interne organisatie, is bijvoorbeeld een prachtige oplossing die wij nu verder kunnen ontwikkelen en uitrollen. Daar ligt onze ambitie: door perfecte feedback medewerkers zichzelf en de organisatie te laten ontwikkelen.”

De overname past naadloos bij de ambities van het nieuwe MarketResponse. Jorgen Botermans, CEO van MarketResponse, over de transactie: “Wij zijn blij met de komst van Service Check, omdat we daarmee een substantiële meerwaarde kunnen bieden aan klanten. Service Check begint a priori intern en werkt dan aan ontwikkeling van de klantwaarde. MarketResponse doet dat ook, maar focust meer op de buitenwereld in haar benadering van klantmanagement en het blootleggen van marktkansen. Dat maakt MarketResponse de ‘marktvinder’. De combinatie MarketResponse – Service Check maakt ons relevanter en aantrekkelijker voor opdrachtgevers. Elke ontwikkeling die niet wordt gedragen door medewerkers is immers een potentiële showstopper.”

Over Service Check

Service Check is al 20 jaar gespecialiseerd in klantbeleving en medewerkersloyaliteit en heeft een uitgesproken visie op het versterken van de medewerkersbinding en het belang ervan voor klanten. Service Check werkt voor opdrachtgevers als NS, Arriva, Facilicom, Gemeente Rotterdam, Provincie Gelderland, KNMI, Natuurmonumenten, vele Sociale Werkvoorzieningen en Huisartsenposten (voor het HAP-belevingsonderzoek).

Over MarketResponse

MarketResponse profileert zich sinds dit april 2015 als marktvindersbureau, op zoek naar kansen in de markt voor haar klanten. MarketResponse is één van de grootste en meest toonaangevende spelers op het gebied van klantbeleving en klantloyaliteit en heeft daarin inmiddels ruim 30 jaar ervaring opgebouwd. MarketResponse ondersteunt opdrachtgevers in verschillende sectoren zoals financiële dienstverlening, overheid, energie en retail bij klantgedreven vernieuwing. Enkele opdrachtgevers van MarketResponse zijn: Achmea, ANWB, Jacobs Douwe Egberts, Jumbo, NS, Eneco, Ster en Dienst Publiek & Communicatie van de Rijksoverheid. Daarnaast is MarketResponse de initiator en organisator van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dit onderzoek wordt in april 2016 weer gepubliceerd.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.