Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf krijgt regionale variant in Noord-Nederland

04-07-2019

Met de verkiezing van de Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland op 30 januari 2020 krijgt de landelijke verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf een regionale variant. Deze nieuwe afgeleide van de landelijke competitie is een initiatief van MarketResponse en CRISP Klantgeluk.

De jaarlijkse landelijke verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf vindt al twaalf jaar plaats op basis van continu klantonderzoek van MarketResponse. Dit jaar ging De Efteling met de eer strijken, nadat Coolblue zowel in 2017 als in 2018 de titel greep. Deelname aan de verkiezing van de klantvriendelijkste organisatie van Noord-Nederland staat niet alleen open voor het bedrijfsleven, maar ook voor instituten uit sectoren als overheid, zorg en onderwijs.

Aantrekkelijker voor klanten en medewerkers

De organisatoren van de noordelijke verkiezing verwachten dat klantgerichte organisaties zich met deze competitie nog meer bewust worden van het belang van klantvriendelijkheid en het uitdragen daarvan. Een goede positie in de verkiezing maakt organisaties aantrekkelijker voor klanten en als werkgever. Bovendien is het een stimulans en visitekaartje voor de regionale economie van Noord-Nederland.

logo kvonn kleur
logo kvonn kleur

Zeven gouden regels van klantvriendelijkheid

Organisaties kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de verkiezing via www.kvonn.nl. MarketResponse doet onderzoek onder de klanten van de deelnemers aan de hand van de landelijke zeven gouden regels van klantvriendelijkheid en bepaalt op basis van de uitkomsten wie de klantvriendelijkste organisatie van Noord-Nederland is.

Waardevolle informatie voor verbetering

Algemeen directeur Jorgen Botermans van MarketResponse benadrukt het belang van de data die het klantonderzoek oplevert. “De deelnemers ontvangen een gevalideerd rapport. Daarmee hebben ze meteen een benchmark te pakken die hun prestaties vergelijkt met zowel de organisaties in de regio Noord-Nederland als met de ruim 250 deelnemers aan de landelijke verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf. Dat is uiterst waardevolle informatie aan de hand waarvan organisaties zich nog verder kunnen verbeteren”, aldus Botermans.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.