Customer Data Platform (CDP connect)
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Als klantgerichte organisatie wil je tevreden klanten. Maar hoe ervaren klanten jouw product, dienstverlening, service of klantencontact? Een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek levert veel informatie op. Maar je mist ook veel. Je hebt diepgaander inzicht nodig om te weten wat er beter kan en een andere werkvorm feedback verzamelen. En je wilt direct kunnen zien of een aanpassing ook daadwerkelijk leidt tot een hogere tevredenheid.
Een algemeen, jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek als instrument voor klantfeedback is prima. Je krijgt hiermee inzicht in de momenten waarop het volgens jouw klanten nog beter kan en die grote invloed hebben op hun algemene tevredenheid en loyaliteit. Bijvoorbeeld het contact met de klantenservice of de levering van je product.
Om jouw prestaties op die momenten van de waarheid te kunnen verbeteren volstaat het niet om één keer per jaar te meten. Je wilt je klant dichter op de huid zitten. Direct feedback vragen aan klanten. Wat kan op details beter, wat loopt op dit moment niet zo lekker? Als je iets aanpast wil je direct klantfeedback. Werkt dit beter, word je hier blijer van? Dus moet je continu en direct feedback verzamelen. MarketResponse heeft een ideaal instrument voor feedback vragen aan klanten en de werkvorm feedback verzamelen, dat zich al jaren in de praktijk bewijst: Direct Feedback.
Direct Feedback is een complete feedbackoplossing waarmee jouw organisatie gestructureerd de loyaliteit van jouw klanten kan versterken. Feedback software, snel inzetbaar, makkelijk in te richten, eenvoudig te koppelen aan CRM-systemen en naar wens te filteren. Met een paar muisklikken filter je de informatie naar regio, afdeling of kies je andere invalshoeken. Feedback software waarmee je moeiteloos en continu de stemming en mening van klanten peilt.
Met Direct Feedback zit je kort op de interactie met de klant. Aan de hand van een korte vragenlijst beoordelen klanten de recente ervaring met jouw organisatie.
Het klantoordeel zie je direct terug in een gebruiksvriendelijk dashboard. Jouw medewerkers zien direct welke impact zij hebben op de tevredenheid van klanten.
Als manager zie je direct of opvolging heeft plaatsgevonden. Dat maakt Direct Feedback een managementtool om te meten, rapporteren én op te volgen.
Wolter Kloosterboer
Principal Consultant
wolter.kloosterboer@marketresponse.nll
+31 6 20 61 86 14