Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

28 mei: bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2019

29-04-2019

Kennisdeling centraal tijdens nieuw event ‘The Customer Forum’

Leusden, 29 april 2019 – Op 28 mei 2019 wordt voor de twaalfde keer het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. De uitreiking van deze grootste consumentenprijs van Nederland – waarvan de winnaar op basis van continu onderzoek van MarketResponse wordt bepaald – vindt plaats tijdens een nieuw event: The Customer Forum in Rotterdam.

Zorgt Coolblue voor een unieke prestatie?

Dit jaar vinden we in de top-10 maar liefst drie bedrijven die we daar nooit eerder tegenkwamen. Nieuwe, verrassende namen. Ook is een aantal bedrijven terug van weggeweest in de top-10. De afgelopen twee jaar werd Coolblue verkozen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Een uitzonderlijke prestatie, maar geen unicum. Ook Jumbo wist in de beginjaren twee maal achter elkaar te winnen. De grote vraag is dus of Coolblue geschiedenis gaat schrijven door voor het derde opeenvolgende jaar te winnen. Het antwoord op die vraag wordt duidelijk tijdens de prijsuitreiking op dinsdag 28 mei 2019.

The Customer Forum

Dit jaar vindt de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats tijdens een nieuw event: The Customer Forum. The Customer Forum is een exclusief ‘invitation only’ conferentie met overnachting. Doelgroep zijn verantwoordelijken voor en beleidsmakers van klantmanagement bij organisaties die customer service hoog op de agenda hebben staan. Kennisdeling staat centraal tijdens dit unieke event, dat heel klantvriendelijk Nederland bijeen brengt in de ontspannen ambiance van SS Rotterdam. Vertegenwoordigers van de klantgerichte organisaties worden in staat gesteld hun kennis en netwerk te delen met vakgenoten.

Inspirerend programma

Het programma is geheel ingestoken op customer experience om de bezoeker te inspireren. Met bijdragen van onder andere Herman Toch (auteur van o.a. Happy Profit), retaildeskundige Tom Kikkert en Universiteit Nijenrode. Ook worden de trends en learnings van twaalf jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid gedeeld. Dagvoorzitter is Egbert Jan van Bel. Tijdens het diner worden de prijzen van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland uitgereikt.

MarketResponse is initiatiefnemer van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en mede-organisator van The Customer Forum. Directeur Jorgen Botermans: “Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is twaalf jaar geleden opgericht met het idee om Nederland klantgerichter te maken. Door een podium te bieden aan extreem klantgerichte bedrijven, willen wij Nederlandse organisaties inspireren. The Customer Forum sluit naadloos aan op deze doelstelling. Niet alleen biedt het event een inspirerend programma, de bezoekers bevinden zich onder vakbroeders en -zusters. Een ideale gelegenheid om te netwerken en te leren van elkaar.”

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.