Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

De kans die iedereen laat liggen: met de klant aan tafel

16-07-2017

De klant staat centraal: je medewerkers weten dat. Maar vóelen ze het ook? Waarschijnlijk niet allemaal. Dat kun je ook moeilijk verwachten van iemand die dagenlang achter een bureau zit. Nooit klantcontact heeft. Of al jarenlang dezelfde routine volgt. Een Connect & Inspire sessie doorbreekt die status quo. Samen aan tafel met de klant; een kans die erom vráágt om te worden gegrepen.

Klantcentraal denken. Bij MarketResponse weten we dat je dat niet kunt afdwingen met targets. Dat moet je niet stimuleren met holle woorden en kpi’s. Dat stimuleer je door te doen. Het de kans te geven om te groeien. Met Connect & Inspire ondernemen we actie. We halen de kloof weg tussen werknemers en klanten. Door de confrontatie direct aan te gaan. In één inspirerende ruimte.

Klanten kunnen je inspireren

Het liefst zijn jouw medewerkers natuurlijk visitekaartjes. Trots op hun bedrijf. Klantgericht. Meedenkend. Maar het zijn geen robots. Je kunt ze niet opdragen hoe ze zich moeten voelen. Het zijn mensen. Mensen kun je inspireren.

Onder leiding van MarketResponse leren klanten en medewerkers elkaar kennen. Wat ervaren klanten bij jouw medewerkers. Positief en negatief. Als klanten dat persoonlijk aan je vertellen, draag je dat als medewerker daarna mee. Daar denk je aan terug als je aan het werk bent. Wat levert het op? Enthousiasme en inspiratie. Het vermogen om je in te leven in de klant. Nu nog holle woorden. Straks merkbaar op de werkvloer.

“Ook klanten waren heel positief. Toch bijzonder. Klanten waarderen het kennelijk als je je als organisatie kwetsbaar durft op te stellen. En echt nieuwsgierig bent naar hun situatie.”
Mirte van Deursen, Research & Intelligence RTL Nederland

“Connect & Inspire gaf ons de mogelijkheid om eens op een andere manier naar de samenwerking te kijken. Ik vind de afwisseling binnen de sessie mooi. Eerst luisteren en observeren, daarna pas in gesprek. Dat maakt de sessie direct heel boeiend. Wat een enthousiasme en energie kwam er vrij. Ik ben dan ook een groot voorstander.”
Christiaan Buitenhuis van Interpolis

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.