Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Ontdek een nieuwe manier van doelgroeptargeting met Carsonicx

29-12-2020

Als leasemaatschappij of dealer wil je natuurlijk je nieuwe modellen een vliegende start geven, of juist de bestaande bedrijfsvoorraad afstemmen op de potentie in het verzorgingsgebied. Het liefst zou je dan buiten je klantenbestand gaan kijken om te zien wat de mobiliteitswensen zijn en daarop inspringen. Onmogelijk? Zeker niet, want dat is nu juist wat Carsonicx van 4orange voor je doet.

Onze jarenlang opgebouwde kennis van de Nederlandse consument en recent gehouden mobiliteitssurvey geven een unieke mogelijkheid om de veranderende mobiliteitsbehoefte, huidig autobezit en autoklasse te combineren met krachtige kenmerken zoals de mediavoorkeur. Dat alles vanuit Infobase, bestaande uit vele socio-demografische en lifestyle variabelen van alle 8,2 miljoen Nederlandse huishoudens. Via bewezen modelleringstechnieken kunnen wij dat nauwkeurig voorspellen.

Wat dat betekent? Gedetailleerd inzicht op huishoudniveau over:

  • Hoeveel auto’s ze rijden, welke auto’s ze rijden en wat ze liever gebruiken: een auto of bijvoorbeeld het OV.
  • Of ze auto’s als occasion of nieuw aanschaffen en of ze liever kopen of private of zakelijk leasen.

Zorg voor een beter bereik binnen je doelgroep

Zowel klanten als prospects voelen zich gehoord als je ze gerichter kunt benaderen. Met Carsonicx is dat geen probleem, het werkt zelfs beter dan met look-a-likes werken. Zo worden al je doelgroepen haarfijn gesegmenteerd zodat jij altijd relevant bent.

Stel, je biedt private lease aan voor alle huishoudens in Nederland. Bij welke huishoudens is private lease iets dat overwogen wordt? En hoe zou je de boodschap moeten insteken om deze doelgroep te motiveren overstag te gaan? Zo geef je je marketingbeleid een solide basis om alle benodigde huishoudens te spotten. Door ook het inzicht in de mediavoorkeur en de manier waarop deze doelgroepen in het leven staan te benutten, bepaal je welke kanalen je het beste in kunt zetten.

Maar ook voor het bestaande klantenbestand kun je Carsonicx goed gebruiken. Hoe ziet je klantenbestand eruit? Welke Carsonicx typeringen voeren de boventoon? Hoe online-minded zijn zij en waar in je verzorgingsgebied of in heel Nederland vind je gelijkgestemden? En hoe zou je met behulp van deze inzichten méér uit je bestaande klantenrelaties kunnen halen? Met behulp van een 4orange datascan ontvang je insights en concrete handvatten om direct aan de slag te gaan met je huidige klantendatabase.

Snel starten?

Geen probleem, dankzij ons aantrekkelijke introductietarief begin je razendsnel met relevanter dan ooit te zijn voor je doelgroepen.

Maar er is meer: 4orange weet ook fleetowners te bereiken!

Naast het direct leggen van contact met (particuliere) berijders is de zakelijke markt erg belangrijk. Waar vind je nog bedrijven met een wagenpark in eigen beheer? Hebben zij een wagenpark dat groei liet zien in de afgelopen jaren? En zijn ze merkvast of hebben ze een breed scala aan voertuigen? Informeer naar de mogelijkheden!